Telesekreter

Türk Telekom TeleSekreter servisini ücretsiz kullanın, mesajlarınızdan telefon başında olmasanız da haberdar olun. 

Kullanım

Herhangi bir yönlendirmesi olmayan tüm bireysel PSTN abonelerinin telefonları cevapsız çağrılar (5 kez çalıp açılmadığında) için ücretsiz olarak Telesekreter servisine yönlendirilmektedir. Telesekreter servisini kullanmak istemeyen müşteriler telefonlarında #22# tuşlamasını yaparak kolaylıkla servisi iptal edebilirler. Servisi iptal eden müşteriler için tekrar otomatik yönlendirme yapılmayacaktır. Yönlendirme başladıktan sonra, Türk Telekom’a ait TT Sesli Mesaj sistemi devreye girecek ve arayanın size mesaj bırakmasını sağlayacaktır. Mesaj kutunuza mesaj bırakıldıktan sonra sistem tarafından belirli periyotlarda bu servis için ilişkilendirdiğiniz sabit telefonunuz aranarak bırakılan sesli mesajlar için bilgilendirilebileceğiniz gibi, siz de 0 800 500 06 06 numaralı Sesli Mesaj Merkezi’ni ücretsiz arayarak, şifrenizi girdikten sonra mesajlarınıza ulaşabilirsiniz. Şifre standart olarak 1234 şeklinde belirlenmiştir. 0800 500 06 06 aranarak Kişisel Ayarlar menüsünden şifre değiştirilebilir.

Standart Mesaj Kutusu Özellikleri:
  • Mesaj kutusu başına kapasite 5 dakikadır.
  • Mesaj başına maksimum süre limiti 1 dakikadır.
  • Mesajlar dinlendikten sonra silinmektedir.
  • Dinlenmemiş mesajların saklanma süresi 3 gündür.
  • Mesaj bırakılan kişi, mesaj bırakıldıktan sonra 5.dakikadan başlayarak 1 saat ara ile maksimum 5 kez bilgilendirme için Telesekreter tarafından aranacaktır.
  • 21:00-10:00 saatleri arasında kesinlikle müşteriye bilgilendirme için arama yapılmayacaktır.
  • Telesekreter şifresi 1234 şeklinde belirlenmiştir. 08005000606 Kişisel Ayarlar menüsünden şifre değiştirilebilir.
Standart Mesaj Kutusu Mesaj Kapasitesi;

Her sabit hat kullanıcısının mesaj kutusu kapasitesi, her mesajın ortalama 30 sn olması durumunda 10 mesaj ile sınırlıdır. Mesaj kutusundaki kaydedilen mesaj adedi 10’u bulursa ve yeni bir mesaj kaydedilmek istenirse, “Aradığınız kişinin mesaj kutusu dolu olduğundan mesaj kaydınızı alamıyoruz” şeklinde bir uyarı mesajı okunur ve yeni mesaj kaydı yapılmadan çağrı sonlanır.

Dinlenmemiş mesajlarınız, sistem tarafından size tanımlanmış olan mesaj kapasitesi dolana kadar ve mesaj kutunuz da iptal edilmediği sürece saklanır.

Standart Mesaj Kutusu aktive edildikten sonra şayet 10 gün süresi içerisinde hiçbir işlem yapılmazsa, tahsis edilen mesaj kutusu sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecektir. Bu işlemin gerçekleştirilmesi durumunda mesaj kutusuna ilişkin tüm kayıtlar da silinir.

Yönlendirmeyi Nasıl Yapabilirim?

Telefonunuzda yönlendirme yapmak için, istediğiniz yönlendirmeye ait kodlamayı tuşlayınız.

Meşgulde çağrı yönlendirme için sabit telefonunuzda;

*60*0800 500 0606# tuşlayınız.

Açıklama:

Sadece telefonunuz meşgul iken gelen çağrılarınız Sesli Mesaj Kutusuna yönlendirilir.

Cevapsızda çağrı yönlendirme için sabit telefonunuzda;

*22*0800 500 0606# tuşlayınız.

Açıklama:

Telefonunuz 5 kez çaldıktan sonra cevap verilmediği takdirde gelen çağrılarınız Sesli Mesaj Kutusuna yönlendirilir.

Her durumda çağrı yönlendirme için sabit telefonunuzda;


*21*0800 500 0606# tuşlayınız.

Açıklama:

Telefonunuz hiç çalmaz ve gelen çağrıların tümü direkt olarak Sesli Mesaj Kutusuna yönlendirilir

Yönlendirmeleri Nasıl İptal Edebilirim?

Meşgulde çağrı yönlendirmenin iptali için #60#, cevapsızda çağrı yönlendirmenin iptali için #22#, her durumda çağrı yönlendirmenin iptali için ise; #21# tuşlanmalıdır.

Ekstra Mesaj Kutusu:

Standart Mesaj Kutusu gibi, sabit telefonunuz meşgulken ya da telefona cevap veremediğinizde, size bırakılan mesajları daha sonra dinlemenizi sağlar. Ayrıca Ekstra Mesaj Kutusu ile mesajlarınızı saklayabilir, mesaj gönderebilir, kendi karşılama mesajınızı oluşturabilir, geri arama ve kişisel hatırlatma hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. İsterseniz mesaj kutunuzda yer alan mesajlarınızdan e-posta ya da SMS yoluyla da haberdar olabilirsiniz.

Kişisel Hatırlatma Servisi

Uyandırılma veya bir olayın hatırlatılması (toplantı vb)gibi değişik sebeplerden dolayı istenilen bir zamanda sistemin sizi araması ile bir çağrı almanızı sağlayan Kişisel Hatırlatma servisimizden faydalanabilirsiniz.

Geri Arama Servisi

Size bırakılan bir mesajı dinledikten sonra ya da dinlemeden, sistemde kurulan bağlantı üzerinden mesaj gönderenin telefon numarasına göre geri arama yapabilirsiniz.

Standart Mesaj Kutusuna göre ayrıcalıklarla dolu olan bu hizmetimizden faydalanabilmek için Türk Telekom’a başvurmanız gerekmektedir.

Nasıl çalışır?

Başvuru yaptıktan sonra, size tahsis edilen özel posta kutusu, sabit telefon numaranızla ilişkilendirilir. İlişkilendirilen sabit telefonunuzu 0800 500 10 10′a yönlendirmeniz sonrasında sistemde tanımlı sabit telefonunuza gelen çağrılara Türk Telekom’a ait TT Sesli Mesaj sistemi cevap verecek ve arayanın size mesaj bırakmasını sağlayacaktır. Sizi arayan kişinin mesaj bırakması sonrasında ise, sistem tarafından belirli periyotlarda sistemde tanımlı olan sabit telefon numaranız aranarak saklanan sesli mesajlar için bilgilendirilebileceğiniz gibi siz de 0 800 500 10 10 numaralı Sesli Mesaj Merkezi’ni arayarak mesajlarınızı dinleyebilir ve yönetebilirsiniz.

Kendi karşılama mesajımı yaratabilir miyim?

Sizi arayan kişi, Türk Telekom’un oluşturduğu standart bir mesajla karşılanabileceği gibi, sizin oluşturacağınız özel bir mesajla da karşılanabilir.

Ekstra Mesaj Kutusu’nun çeşitleri nelerdir?

Bireysel Mesaj Kutusu

Standart olarak 2MB’lık (yaklaşık 30 sn’lik 17 mesaj) alan tahsis edilir. İstenmesi halinde kapasite artırımına gidilebilir. Mesaj kutularının kapasitelerine göre aylık sabit ücret alınır.

Profesyonel Mesaj Kutusu

Standart olarak 10MB’lık (yaklaşık 30 sn’lik 85 mesaj) alan tahsis edilir. İstenmesi halinde kapasite artırımına gidilebilir. Mesaj kutularının kapasitelerine göre aylık sabit ücret alınır. Müşterinin istemesi halinde en fazla 20 alt mesaj kutusu olacak şekilde alt mesaj kutuları tahsis edilebilir.

Yönlendirmeyi Nasıl Yapabilirim?

Sabit telefonunuzun yönlendirmesi Standart Mesaj Kutusunda olduğu gibi yapılır. Ancak yönlendirme numarası 0800 500 10 10′dur.

Yönlendirmeleri Nasıl İptal Edebilirim?

Standart Mesaj Kutusunda olduğu gibi yapılır.

Her telefon için yukarıda belirtilen mesaj kutusu tiplerinden yalnızca birini (Bireysel, Profesyonel), ve ilgili mesaj tipine ait kapasitelerden de yalnızca birini seçebilirsiniz.

Ayrıca, mesaj kutusu tipi ve kapasite seçimlerinizde istediğiniz zaman değişiklik talebinde bulunabilirsiniz. Yeni tercihleriniz bir sonraki fatura döneminde geçerli olacaktır.

Birleştirilmiş Mesajlaşma Servisi

Bu hizmet ile müşterilere ses, faks ve elektronik posta mesajı kaydedebilecek bir posta kutusu tahsis edilecektir.

Faks Mesajı Alma ve Depolama Servisi

Bu hizmet ile müşterilerimize gelen faksların depolanabileceği bir posta kutusu tahsil edilir. Gelen faks mesajları abonenin isteğine göre sistemde tanımlanan faks numarasına gönderilebileceği gibi farklı faks numaralarına da iletilebilir.

Sabit telefonunuzun yönlendirmesi ve yönlendirmenin iptali Standart ve Ekstra Mesaj Kutularında olduğu gibi yapılır. Ancak yönlendirme numarası 0800 500 12 12′dir.

Birleştirilmiş Mesajlaşma ve Faks Mesajı Alma ve Depolama Servislerinden yalnızca Bireysel Mesajlaşma aboneleri yararlanabilir.

Ekstra Mesaj Kutusu (alt hizmetleri de dahil) kişisel ayarlar ve şifrelerine ilişkin her türlü değişikliği www.bm.turktelekom.com.tr adresinden yapabilirsiniz.

  • Her türlü detaylı bilgiyi 444 1 444 Müşteri Hizmetleri Servisimiz ile 0800 314 44 44 TT Sesli Mesaj Yardım Masası‘ndan alabilirsiniz.
Bu Kategorideki Diĝer Ürün & Hizmetler:
Bu Ürün İlginizi Çektiyse: