Türk Telekom E-Fatura İle Hem Siz Kazanın Hem De Çevre Kazansın

Türk Telekom E-Fatura İle Hem Siz Kazanın Hem De Çevre Kazansın

Gelecek nesillere yaşanabilir bir çevre bırakmak hedefiyle yola çıkan Türk Telekom, çevre konusunda farkındalığı artırmaya yönelik projeleri hayata geçirmeye devam ediyor. Türk Telekom, e-fatura talimatı veren bireysel müşterilerine şehir içi, şehirlerarası,444lü numaralar, GSM ve 1. kademe milletlerarası yönüne yapılan aramalarda kullanabilecekleri 100 dakika hediye ediyor.

Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom’un 2008 yılından beri başarıyla sürdürdüğü e-fatura uygulaması ile hem ormanlar korunuyor, hem de müşteriler kazanıyor. E-fatura uygulaması sayesinde geçmiş dönem faturaları kolaylıkla takip edilebiliyor.

29 Haziran 2012 – 31 Mart 2013 tarihleri arasında e-faturaya geçiş yapacak Türk Telekom müşterileri, bir sonraki fatura döneminde şehir içi, şehirlerarası,444lü numaralar, ve GSM’in yanı sıra 1. kademe milletlerarası olarak adlandırılan ve 36 ülkeyi içeren bölgedeki tüm ülkelerin ev ve iş telefonları yönüne yapılan aramalarda da 1 ay boyunca kullanabilecekleri 100 dakika kazanıyor.

Kampanyadan yararlanmak isteyen müşterilerin Türk Telekom ofis ve bayileri,Online Hizmet Merkezi ya da ya da 4441444 nolu müşteri hizmetlerinden fatura gönderim seçeneklerini e-fatura olarak değiştirmeleri yeterli oluyor. E-fatura hizmetine geçiş yapan müşteriler özet fatura bilgilerine belirttikleri e-posta adresinden, SMS yoluyla ya da Türk Telekom Online Hizmet Merkezi’nden ulaşabiliyor.

Türk Telekom Sürdürülebilirlik Uygulamaları
Sürdürülebilirlik süreçlerine 90’lı yılların başında enerjiyi yedeklemek üzere kurduğu güneş enerjisi panelleriyle başlayan Türk Telekom, 2010 yılında Türk Telekom Sürdürülebilirlik Komitesi’ni kurdu. Gelecek nesillere daha iyi bir gelecek bırakma hedefiyle çalışmalar yürüten Türk Telekom, Sürdürülebilirlik Komitesi liderliğinde, ofis uygulamalarını ve iş süreçlerini sürdürebilirlik prensiplerine göre dönüştürüyor. Türk Telekom aynı zamanda müşterilerinin enerji kaynaklarını daha verimli kullanmalarına destek olmak üzere ürün ve hizmet seçenekleri sunuyor. Türk Telekom, 2011 yılında Türkiye’de karbon salınımını ölçerek Carbon Disclosure Project/Karbon Saydamlık Projesi’ne (CDP) raporlayan tek telekomünikasyon şirketi oldu.

Türk Telekom, güneş ve rüzgar gibi alternatif enerji kullanımından, görüntülü görüşme teknolojisi Telepresence’a, çevreci yazı karakteri Ecofont kullanımından e-eğitime, filo optimizasyon çalışmalarından enerji tasarruflu ürün ve hizmetlere kadar pek çok sürdürülebilirlik uygulaması gerçekleştiriyor. Türk Telekom’un başlattığı enerji dönüşümü programının 2014 yılında tamamlanması ile şirket her yıl 5.400 hektarlık bir ormanın azaltacağı kadar karbon emisyonunu engelleyecek.