İletişim

Güncel

Haber Arşivi >

Aşağıdaki iletişim bilgilerini kullanarak her türlü istek ve ihtiyacınızla ilgili
Türk Telekom’a ulaşabilirsiniz.

444 1 444 / 444 4 564 (KMH)

444 1 444 numaralı müşteri hizmetleri ya da 444 4 564 (KMH) numaralı Kurumsal Müşteri Hizmetleri’nden Türk Telekom ile ilgili her konuda bilgi alabilir, bazı hizmetlerimiz için ön başvuruda bulunabilirsiniz.

Türk Telekom ile ilgili tüm talep, öneri ve memnuniyetsizliklerinizi aşağıda belirtilen bağlantı veya diğer kanallar üzerinden bize iletebilirsiniz. İlettiğiniz öneri ve şikâyetler, siz müşterilerimize daha mükemmel hizmetler sunabilmek adına Türk Telekom olarak kendimizi geliştirme fırsatı sunmaktadır. Şirketimizin hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyet ilkeleri doğrultusunda ilettiğiniz şikâyetler en kısa sürede çözümlenmektedir. Şikâyetinizin çözümü ile ilgili tarafınıza dilediğiniz kanaldan (telefon, e-posta) geri bildirim yapılmaktadır.

Size en yakın ofis ve bayi bilgilerine erişmek için lütfen tıklayınız.

Bireysel Müşterilerimiz

Kurumsal Müşterilerimiz

Sosyal Paylaşım Siteleri

http://twitter.com/TTDestek
http://www.facebook.com/TurkTelekom

Müşteri İletişim Merkezi


E-posta:
iletisim@turktelekom.com.tr
Telefon:
444 1 444 / 444 4 564 (KMH)
SMS:
6616 (Mesaj No) – “YARDIM (boşluk) Bilgi Talebiniz” (Mesaj Metni) (ÖRN:YARDIM Ofise gitmeden fatura tebligat adresimi değiştirebilir miyim?)
Faks:
0 312 306 07 32
Adres:
Türk Telekomünikasyon A.Ş. Turgut Özal Bulvarı 06103
Aydınlıkevler ANKARA