Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

Müşteri İadeleri ile ilgili Duyurular

Türk Telekom hizmetleriniz ile ilgili eğer yaşanmışsa ücretlendirme sonrası düzeltmeler sebebiyle veya BTK kararları doğrultusunda yapılan iadeler ile ilgili bilgilere aşağıda ulaşabilirsiniz.

Türk Telekom faturanız ile ilgili tutar düzeltmesi veya BTK kararları doğrultusunda yapılan iadeler konusunda aşağıdaki linklerden sorgulama yapabilirsiniz.

Bireysel Müşteriler Kurumsal Müşteriler

BTK Kararı

20/08/2013 tarihli ve 2013/DK-SDD/469 sayılı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu Kararı uyarınca numaraları geç taşınan abonelere yönelik ücret iadesi

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu’nun 16/01/2014 tarihli ve 2014/DK-YED/38 sayılı Kurul Kararı ile; 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu, Elektronik Haberleşme Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri ve ilgili diğer mevzuat hükümlerine istinaden; 2012 yılı içerisinde numara taşınabilirliği kapsamında numarasını farklı bir işletmeciye taşımış abonelerin taşıma esnasındaki ücretlendirmesinin devam etmesi kaynaklı ilgili abonelere iade yapılmaktadır. Alacağı bulunan abonelerin iade tutarları, ilgili hizmet numaralarına alacak olarak yüklenmiş olup iadeler; Bireysel müşterilerimizin kimlikleri ile, Kurumsal müşterilerimizin ise, iade faturası/iade dekontu/gider pusulası ile Türk Telekom ofislerine başvurmaları halinde nakit olarak alınabilecektir.

Kurul kararı gereği bir iade tutarı bulunup bulunmadığı, yukarıdaki alandan sorgulama yapılarak öğrenebilir.

​​​​