Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

Asya-Pasifik’teki tüm rakiplerini geride bırakan Avea ödülle döndü

Aksiyona odaklı iş zekası çözümlerinin lider kuruluşlarından olan Verint’in fark yaratan yeni Engagement Analytics çözümlerini tanıtmak üzere geçtiğimiz ay sonunda Çin’de gerçekleştirdiği Engage 2015 Müşteri ve Partner Konferansı’na Avea damgasını vurdu.

Avea, hizmet kalitesiyle aldığı uluslararası ödüllere bir yenisini daha ekledi. Avea, bu yıl Verint’in fark yaratan yeni Engagement Analytics çözümlerini tanıtmak üzere geçtiğimiz ay sonunda Çin’de gerçekleştirdiği Engage 2015 Müşteri ve Partner Konferansı’na aldığı ödülle damgasını vurdu. Asya-Pasifik (APAC) bölgesinde “Improving Processes” (Süreç İyileştirme) kategorisinde 17 aday arasından Singapore Telecom (SingTel) ile birlikte finale kalan Avea, Verint Speech Analytics ürünüyle yarattığı farkındalık ve süreç optimizasyonu çalışmalarıyla jürinin titiz değerlendirmesi sonucunda ödüle layık görüldü.

“Özverili çabaların sonucu”

Verint Türkiye İş Ortağı Sistaş ile gerçekleştirdiği Speech Analytics projesiyle farkındalık yaratarak bu değerli ödülün sahibi olduğunu söyleyen Türk Telekom Grubu Bireysel Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, “Bu yıl ilk kez 3 farklı dalda Asya-Pasifik bölgesindeki müşteriler değerlendirildi ve en iyiler ödüle layık görüldü. Süreç iyileştirme kategorisinde 17 aday arasından sıyılarak SingTel ile finale kalmanın ve Avea olarak Türk Telekom Grubu adına ödüle layık görülmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Kazandığımız bu başarı, müşteri yönetimi adına yıllardır sürdürdüğümüz özverili çabaların bir sonucudur” dedi.

Hızlı ve başarılı uygulama ödül getirdi

Süreç İyileştirme kategorisi; telefon, e-posta, anında mesajlaşma ve self servis kanalları aracılığıyla müşteriyle sürekli, hızlı ve etkili iletişim kurarak satış ve servis çalışanlarının verimliliklerini artıran çözümlere odaklanıyor. Türk Telekom Grubu adına Avea, bu kategorideki uygulama başarısı, kullanıcı sayısı, iç süreçlerdeki iyileşmeye olan katkı ve kullanıcı memnuniyetiyle öne çıkarak ödüle layık görüldü.

Daha doğru kararlar için gelecek öngörüsü sunuyor

Aksiyona odaklı iş zekası çözümlerinin lider kuruluşlarından olan Verint, sürekli artan veriyi analiz ederek işletmelerin karar süreçlerine destek olacak sonuçlara ulaşmalarını sağlayan analitik çözümler sunuyor. Böylece işletmelerin geleceğe dair öngörülerini güçlendirerek doğru kararlara ulaşmalarına yardımcı oluyor. Müşteri yaklaşımı optimizasyonu, akıllı güvenlik çözümleri ve risk yönetim sistemlerine uyumluluğun sağlanması Verint’in uzman olduğu alanların başında geliyor.

180’den fazla ülkede 10 binin üzerinde organizasyon tarafından kullanılan Verint çözümleri, Fortune 100 şirketlerinin 80’den fazlasının tercihi konumunda bulunuyor.

​​ ​​ ​​​​

Bülten Tarihi: 09 Ekim 2015​​​