Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

Evde İnternetin İncelikleri

Türk Telekom Grubu,  başrolünde Hasan Kaçan’ın yer aldığı “kedi” ve “aşk” temalı TTNET’in yeni reklam filmleriyle kullanıcıların evde internet paketi seçerken dikkat etmeleri gereken özelliklere vurgu yapıyor. Veri kullanım kapasitesini belirleyen gigabayt’ın (GB) hıza olan etkisini eğlenceli bir dille anlatan reklam filmleri, Türk Telekom Grubu’nun müşteri odaklı hizmet anlayışını ortaya koyuyor.

TTNET’in yeni yüksek GB’li internet teklifi, ayda 61 TL’ye 100 GB limitsiz kullanım hakkı sağlıyor. Böylece evde, cepten, tabletten, bilgisayardan ve diğer akıllı cihazlardan internete aynı anda bağlanabilen tüm TTNET’liler, yüksek hızda interneti gönül rahatlığıyla doya doya kullanabiliyor.

“Evde yüksek GB’li internetin olsun hızın düşmesin”

Reklam filmiyle kullanıcıların evdeki internet hızının, kullandığı paketin GB’ına bağlı olduğunun altını çizmeyi hedeflediklerini söyleyen Türk Telekom Grubu Bireysel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, şunları söyledi:

“İnternet kullanımı her geçen gün artıyor ve bu durum video, film ve müzik gibi içerikleri daha çok tüketmemiz anlamına geliyor. Dolayısıyla internet paketi satın alırken paketin GB’ını da doğru seçmek çok büyük önem kazanıyor. İşte bu sebeple ay boyunca hızı hiç düşmeden internet keyfi yaşamak isteyen müşterilerimize, ihtiyaçlarına yönelik ürün seçeneklerimiz hakkında bilgi vermek istedik. Reklam filmlerimizde internet paketi satın alırken özellikle GB’ın neden önemli olduğunu vurguladık.”

Başrolde Hasan Kaçan

Kullanıcıları internet kullanımındaki hız ve kapasite konularında bilgilendirmeyi amaçlayan reklam filmlerinde, hikâyeye dayalı anlatımı ile fark yaratan ünlü oyuncu Hasan Kaçan rol aldı.

Evde kullanılan internet paketleri hakkında bilgi veren ve müşterileri hızlı internet keyfi yaşamaya davet eden reklam filmlerinin çekimleri, 3 gün boyunca Fenerbahçe Parkı ve Arnavutköy’de gerçekleştirildi.

Reklam Künye

Reklam Başlığı: Evde İnternetin Bol Olsun Hızın Düşmesin
Reklamveren: Türk Telekom Grubu
Reklamveren Temsilcisi: Dehşan Ertürk, Gelincik Onan, Beren Akdeniz Bilibay
Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Kreatif Direktör: Volkan Karakaşoğlu
Yaratıcı Grup: Eser Yazıcı, Erman Çağlar, Eren Tolga, Erhan Dursun
Marka Grubu: Ömer Üstündağ, İrem Altuğ, İrem Kara
CSO: Toygun Yılmazer
Genel Müdür Yardımcısı, Stratejik Planlama: Tuğyan Çelik
Stratejik Planlama Ekibi: Can Çalışkan, Vefa Kerim Yeğin
Prodüksiyon Ekibi: Ceyda Kayaçetin, Gülşah Batıbeki, Sema Tülübaş, İpek Savaş
Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
Post Prodüksiyon Şirketi: Sinefekt
Yönetmen: Hakan Yonat
Müzik: Cenk Çelebioğlu
Medya Planlama: Skala
Kullanılan Mecralar: TV, internet, outdoor
​​​​

Bülten Tarihi: 03 Kasım 2015​​​