Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

Türk Telekom Akademi, Pazarlama Okulu’nda yeni eğitim dönemini başlatıyor

Pazarlama kariyerini sektörün bir numarası ile geliştirmek isteyenler Türk Telekom Akademi Pazarlama Okulu’nda buluşuyor. Türk Telekom Grubu, yeni nesil pazarlama yaklaşımının aktarıldığı ve teorik bilgilerin gerçek hayatla buluşturulduğu Türk Telekom Akademi Pazarlama Okulu’nun yeni eğitim dönemi açılışını gerçekleştirdi.

Açılışta, Türk Telekom İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Bahattin Aydın, Türk Telekom Bireysel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk ve Türk Telekom Kurumsal Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Mert Başar konuşma yaptılar. Trendwatching.com kurucu ortağı Henry Mason ise konuk konuşmacı olarak yer aldı.

Yeni nesil pazarlama yaklaşımını teori ve pratikte birleştiren Türk Telekom Pazarlama Okulu, yeni dönem eğitimine başlıyor. Katılımcılarına mobil çağ ve gelişen teknoloji ile şekil değiştiren pazarlama trendlerini aktarma amacıyla kurulan Türk Telekom Pazarlama Okulu’nda, katılımcıların donanımlı birer pazarlama profesyoneli olma yolunda uzmanlaşmaları hedefleniyor.

“Kariyerinizi sektörün bir numarasıyla zenginleştirin” mottosuyla yeni eğitim dönemine başlayan Türk Telekom Akademi Pazarlama Okulu birçok konuda önemli kazanımlar sağlayacak. Günümüzde artık gelir yönetme sorumluluğuna da sahip olan analitik pazarlamacılara ihtiyaç duyuluyor. Müşteri motivasyonlarını, davranışlarını ve iç görülerini yorumlamanın yanı sıra ileri düzeyde finansal analiz yetkinliği de olan modern dünyanın pazarlama uzmanlarını yetiştirmek, tek bir akademik program ya da tek bir pozisyondaki iş tecrübesiyle kısa sürede mümkün değil. Türk Telekom Akademi Pazarlama Okulu Programı’nda  farklı sektör uygulamaları ile katılımcılara farklı bakış açıları kazandırılıyor. Türk Telekom Akademi Pazarlama Okulu hem pazarlama ekibi çalışanlarına hem üniversite öğrencilerine hem de pazarlama harici birimlerden çalışanlara hitap eden bir okul olacak. Yetiştirilen güçlü pazarlamacıların sadece Türk Telekom Grubu’na değil, sektöre de katkı sağlaması hedefleniyor. Türk Telekom Grubu, hayata geçirdiği entegrasyon sürecinin ardından 360 derece Telekom deneyimi sunan tek şirket haline geldi. Türk Telekom Grubu hem mobil, hem sabit hem de veri hizmetleriyle bir pazarlamacının ihtiyacı olan tüm ürün çeşitliliğine sahip bulunuyor.

Türk Telekom Grubu bünyesinde bugüne kadar yaklaşık 450 kişilik pazarlama ekibinden 200 çalışan Pazarlama Okulu’ndan mezun oldu. İlerleyen dönemlerde ise tüm çalışanların programa dâhil olması hedefleniyor.

Her katılımcı için 100 saat eğitim

Türk Telekom Akademi Pazarlama Okulu kapsamında bu sene 4 sınıf açılacak ve eğitimler yaklaşık 6 ay sürecek. Program kapsamında her katılımcı ortalama 100 saat eğitim almış olacak. Türk Telekom Akademi Pazarlama Okulu Başlangıç Noktası, Merkez Noktası ve Hareket Noktası olmak üzere 3 ana sınıf çatısı altında toplanacak. Seçmeli ve zorunlu olarak 30 dersin verileceği programda pazarlama alanında uzman isimlerin yanı sıra Türk Telekom Grubu yöneticileri de deneyimlerini katılımcılar ile paylaşacak.