Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

AssisTT, Adıyaman lokasyonu çalışanlarını Sunay Akın’la buluşturdu

Türk Telekom iştiraki AssisTT, ünlü şair ve araştırmacı Sunay Akın ile 13 farklı şehri ziyaret ederek çalışanlarına bilginin önemini ve takım ruhunu anlattığı etkinlikler dizisinin üçüncüsünü Adıyaman’da gerçekleştirdi.  Çalışanlarının kişisel gelişimine yatırım yapıp dolayısı ile müşteri memnuniyetini de artırmayı hedefleyen ve bugüne kadar Karaman, Burdur ve Adıyaman’da düzenlenen Sunay Akın’lı ziyaretler, önümüzdeki günlerde de Erzincan, Erzurum, Rize, Giresun, Ordu, Samsun, İzmir, Amasya, Çorum ve Ankara’da yapılacak.

 Türk Telekom’un çağrı merkezi şirketi AssisTT, toplam 13 şehirde düzenleyeceği "Sunay Akın’la Çağrı’şımlar” isimli kişisel gelişim eğitimleri dizisinin üçüncüsünü 2 Mayıs Pazartesi günü Adıyaman’da gerçekleştirdi. Yaklaşık 300 AssisTT çalışanının katılımıyla Adıyaman Halk Eğitim Merkezi’nde düzenlenen etkinlikte, tanınmış şair ve araştırmacı Sunay Akın; bilgiye ulaşma yöntemleri, kişisel gelişimin önemi ve takım ruhunun getireceği başarılarla ilgili bir sunum yaptı.

 AssisTT’in odak noktası takım ruhu ve kişisel gelişim

Geleneksel çağrı merkezi hizmetlerinin ötesine geçerek en güncel yönetim, satış ve pazarlama teknikleri ile satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi ve mailing gibi birçok alanda müşterilerine çözüm sunan AssisTT’in Genel Müdürü Ali Dülgeroğlu, Sunay Akın ile birlikte gerçekleştirecekleri etkinliklerle hedeflerinin 5 bin çalışana ulaşmak olduğunu belirterek, şöyle konuştu: "Türk Telekom’dan aldığımız güçle ülke genelinde 20 şehir ve 23 ayrı bölgede yaklaşık 10 bin çalışanımızla hizmet  veriyoruz. Müşteri memnuniyetimizi daha da artırmak için bu yıl çalışanlarımız kapsamında iki konuya ağırlık vereceğiz. Bunlardan birincisi takım ruhu, ikincisi ise kişisel gelişimin önemi. Bu amaçla 13 şehirde 16 etkinlik düzenlemek üzere yola çıktık. Bu etkinliklerin üçüncüsünü gerçekleştirmiş olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu etkinlik dizisi ile çalışanlarımızın performansının ve hizmet kalitemizin daha da artacağını düşünüyoruz.”​

“En değerli olan birikim; duyarlılığınız ve sözcüklerinizdir”

Adıyaman etkinliğinde gördüğü ilgiden büyük memnuniyet duyduğunu belirten Sunay Akın ise çalışanlara hitaben  “Sizler, her şeyden önce yapmış olduğunuz görüşmelerde karşınızda Türkiye olduğunu hatırlamalısınız. Müşterilerle birebir temas kurarak onların sorunlarını çözüyor, onları yönlendiriyor ve bilgiyle onların dünyalarını aydınlatıyorsunuz” dedi. Bilginin üretilen ve yönetilen en büyük güç olduğunu da hatırlatan Akın, çağrı merkezi çalışanlarının aslında bilgiyi ürettiğini ve yönettiğini belirterek, "Bunu yaparken elinizdeki en büyük, en değerli olan birikim; duyarlılığınız ve sözcüklerinizdir” diye konuştu.

​​​​​​​​​​​​​​​​​Bülten Tarihi: 6 Mayıs 2016​​​​​​​​