Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

2016’da da Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası Türk Telekom

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in her yıl yayınladığı, dünyanın en değerli 500 telekomünikasyon markasını içeren ‘Telecoms 500’ listesi açıklandı. Türk Telekom, dünyanın önde gelen telekomünikasyon şirketlerinin sıralandığı ‘Telecoms 500’ listesinde 2016 yılında da ‘Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası’ oldu.

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in her yıl yayınladığı, dünyanın en değerli 500 telekomünikasyon markasını içeren ‘Telecoms 500’ listesi açıklandı. Türk Telekom, dünyanın önde gelen telekomünikasyon şirketlerinin sıralandığı ‘Telecoms 500’ listesinde 2016 yılında da ‘Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası’ oldu. 

Türk Telekom, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından her yıl düzenli olarak yayınlanan ve dünyadaki en değerli telekomünikasyon markalarının sıralandığı ‘Telecoms 500’ listesinde, bu yıl da ‘Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası’ oldu.

Türk Telekom, bu başarı ile Türkiye’nin “telekomünikasyonda gururu” ve “lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi” olduğunu bir kez daha kanıtladı.

“Değişimlerin ve yeniliklerin öncüsü olmaya ve markamızın gücünü tüketicinin hizmetine sunmaya devam edeceğiz.”

Sekizinci kez Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası olmanın haklı gururunu yaşadıklarını belirten Türk Telekom CEO’su Rami Aslan konuyla ilgili şunları söyledi:

“Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası olarak, değişimlerin ve yeniliklerin öncüsü olma vizyonuyla hareket ediyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına en hızlı ve en doğru şekilde cevap verme amacıyla iki yıl önce başlattığımız entegrasyon sürecimizde, geçtiğimiz yıl markamızın yapısında önemli değişiklikler gerçekleştirdik. Yeni yapımızda, marka kimliğimizi temsil eden dinamizm, müşteri odaklı olma ve çeşitlilik değerleri; hizmetlerimizin odağını oluşturuyor. Bugün; mobil, internet, telefon, TV ve akıllı ev ürünlerinde yeni nesil teknolojileri tek noktadan,  kesintisiz sunma kapasitesine sahip tek marka, Türkiye’nin en büyük “çoklu ürün portföyüne sahip oyuncusu” konumundayız.  Bundan aldığımız güçle, marka değerimizi ve müşterilerimize sunduğumuz değeri artırmaya ve Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası olmaya devam edeceğiz.” dedi.

1 Nisan’da başlayacak olan daha hızlı mobil internet teknolojisi sunan dördüncü nesil mobil iletişim teknolojisi 4.5G için çalışmalarına hızla devam ettiklerini belirten Rami Aslan, “Başlayacak yeni dönemde de birbirinden farklı ihtiyaçları ve beklentileri olan 37 milyonun üzerinde müşterimizin iletişim ve eğlence ihtiyacına en güçlü ve en doğru şekilde cevap vermek üzere çalışıyoruz.  Müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel tasarlanmış ürün ve hizmet paketlerimiz ve avantajlı kampanyalarımızla hizmet farkımızı ortaya koyacağız.” dedi.

“Türkiye’nin dijital devrimini gerçekleştirmek için önümüzdeki 3 yılda 10 milyar TL yatırım yapacağız.”

Yüzlerini inovasyona ve geleceğe dönmüş bir marka olduklarını iletişim ve eğlence teknolojileri alanında yenilikçi, kaliteli ürün ve servis geliştirmeye hız kesmeden devam edeceklerini belirten Rami Aslan, sözlerine şöyle devam etti:

“175 yıldır olduğu gibi bugün ve yarın da Türkiye’yi geleceğin teknolojileriyle buluşturmayı sürdüreceğiz. Ülkemizin dijital devriminin “ana ortağı” olacağız. Türkiye’nin telekomünikasyon sektörüne en fazla yatırımı gerçekleştiren marka olarak, ülkemizin dijitalleşmesini ve istikrarlı büyümesini hızlandırmak için hem altyapı yatırımlarımızı sürdürmekte; hem de yüksek hızda internet kullanımının ülkemizin her noktasına yayılmasını sağlamakta  kararlıyız. Hız kesmeyen yatırım iştahımızla, önümüzdeki üç yılda 10 milyar TL yatırım yapacak ve bu hedeflerimizi gerçekleştireceğiz.

Ayrıca, iş modelimizin temelini oluşturan insanlarımızın hayatına değer katma vizyonuyla, ülkemizin teknolojik ve sosyal gelişimi için kurumsal sosyal sorumluluk projeleri geliştirmeye devam edeceğiz.” dedi.

Bülten tarihi: 15 Şubat 2016

​​