Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

Türk Telekom IntelliMap ile yazılım endüstrisinin Oscar’ını Türkiye’ye getirdi

Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi Türk Telekom, konuma bağlı olarak mobil pazarlama olanakları sunan IntelliMap ürünüyle, yazılım endüstrisinin Oscar'ı olarak kabul edilen SIIA (Software and Information Industry Association) CODiE Ödülleri’nde “En İyi Pazarlama veya Kampanya Yönetimi Platformu” (Best Advertising or Campaign Management Platform) kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu.

İçerik, eğitim ve yazılım endüstrisinde inovasyon, vizyon ve endüstri genelinde oluşturulan etkinin ödüllendirildiği SIIA CODiE Ödülleri, sektörde mükemmelliğin ölçütü olarak kabul ediliyor. 1986 yılından beri binin üzerinde yazılım ve bilgi teknolojileri şirketinin ödüllendirildiği SIIA CODiE Ödülleri’nde kategori birincisi olan Türk Telekom, bu başarısıyla sektördeki liderliğini bir kez daha kanıtlamış oldu.

SIIA CODiE Ödülleri töreninde Türk Telekom olarak aldıkları ödülün, IntelliMap platformunun pazarlamaya yönelik gücünü ortaya koyan önemli bir gösterge olduğunu ifade eden Türk Telekom Teknoloji Genel Müdür Yardımcısı Dr. Coşkun Şahin; “Konuma göre yoğunluk haritalarının gözlemlenmesi ilkesine dayanan IntelliMap ürünümüzle markaların ve firmaların nokta atışı yaparak daha etkin stratejiler geliştirebilmelerinin önünü açıyoruz. Şirketler; Büyük Veri platformu üzerinden belirledikleri verileri analiz ederken; pazarlama ve kampanya yönetiminde de yatırımlarının karşılığını en iyi şekilde alabiliyor. Türk Telekom olarak biz de bayi lokasyonları, sosyal medya, medya satın alma, bölgesel kampanyalar, müşteri deneyimi ve ürün ile servis alanlarında Büyük Veri’yi kullanıyoruz. Bu kapsamda, inovasyon ve Ar-Ge’ye dayalı vizyonumuzla geliştirdiğimiz bu ürünümüzle yeni bir ödül daha kazanmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Bu ödüller; müşteri odaklı yaklaşımımız ve Ar-Ge gücümüzle, her zaman müşterilerimiz için değer yaratacak ürün ve servisleri geliştirme yolunda bizim için büyük motivasyon kaynağı oluyor” diye konuştu.

Türk Telekom IntelliMap ile markalara değer katıyor

Türk Telekom’un IntelliMap ürünü, Türk Telekom müşterilerinin anonimleştirilerek, sinyal aldıkları konumlara göre yoğunluk haritalarının oluşturulmasına ve analiz edilmesine olanak sağlıyor. Böylece bölgesel kullanıcı dağılımları, demografik özellikler, müşteri segmentleri ve GSM kullanım alışkanlıkları geçmişe yönelik veya anlık olarak kapsamlı bir şekilde analiz edilebiliyor. Elde edilen veriler bankacılık , perakende , akaryakıt, ulaşım , mağazacılık, hızlı tüketim gibi birçok sektörde hizmet veren firmaların doğru  hedef  kitleye ulaşmasını sağlıyor.

Markaların ve kamu kurumlarının yatırımlarını ve hizmetlerini daha verimli, efektif ve kârlı bir şekilde hayata geçirmelerine ve rekabet avantajı sağlamalarına katkıda bulunan Türk Telekom IntelliMap, büyük veriye anlam kazandırarak, firmaların katma değer oluşturmasını sağlıyor.​

​​​​​Bülten Tarihi: 6 Haziran 2016​​​​​​