Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

“Programattik” ile dijital reklamcılık alanında yeni bir dönem başlıyor!

Türk Telekom, dijital reklam alanlarını otomatik olarak satın alma ve yönetme imkanı sağlayan pazarlama ürünü Programattik’i dijital reklam pazarının kullanımına sundu.

Türk Telekom, dünya genelinde “Programatik reklamcılık” olarak bilinen dijital reklam alanlarını, otomatik olarak satın alıp yönetmeyi sağlayan Programattik adlı ürününü hizmete sundu. Programattik, dijital reklama yatırım yapan tüm reklam verenlere ve reklam ajanslarına hitap ediyor. Reklam verenin ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak kurgulanan sistem, müşteri odaklı geliştirmelerin hızla hayata geçirilmesini sağlıyor, zaman ve maliyet tasarrufunda bulunuyor.

Doğru kampanyalar ve yüksek getiri için yapay zekadan güç alıyor

Programattik’e arka planda yapay zeka ile çalışan bir sistem destek veriyor. Bu sistem, platform üzerinde 7 gün 24 saat kesintisiz optimizasyon gerçekleştirerek müşterilere; doğru kampanyalar, gerçek kişilere ulaşma imkanı, daha yüksek performans ve getiri garantisi sunuyor. Türkiye’nin önde gelen yayıncıları ile gerçekleştirilen veri iş birliği ile reklam piyasası için sağlıklı bir ortam sunuluyor.

Türkiye’deki dijital ekosistemin ihtiyaçları için özel olarak kurgulanan Programattik’in dijital reklamcılıkta pek çok avantajı beraberinde getirdiğine değinen Türk Telekom İş Planlama Genel Müdür Yardımcısı Fırat Yaman Er şunları söyledi: 

“Programattik ile Türkiye’de programatik reklamcılığın bilinirliğinin artmasını ve daha çok marka ve ajansın reklamlarını bu yöntemi kullanarak yayınlamasını amaçlıyoruz. Bu yenilikçi ürün, pazarın büyümesini hızlandıracak, markalara reklamlarını doğru kitlelerle buluşturma imkanı sunacak ve reklam yatırımlarının geri dönüşünü şeffaf bir şekilde takip edebilme olanağı sağlayacak. Programattik’in Türkiye’de dijital reklamcılığa yeni bir soluk getireceğine inanıyoruz.

Programattik’i benzerlerinden ayıran en önemli özelliklerinin üstün teknoloji avantajı, yapay zeka temelli yazılım algoritması, sahteciliği önleyen sistemi ve önde gelen yayıncılarla oluşturmaya başladığı data ağı olduğunu söyleyebiliriz. Ayrıca müşterilerimize onlarla birebir ilgilenebilecek bir operasyon ekibi ile hizmet veriyor ve onlara kampanya ve marka güvenliğinin yanı sıra etkin kriz yönetimi de sunuyoruz. Türk Telekom’un teknolojik altyapısından ve bilgi birikiminden faydalanarak veriyle beslenen bir platform olarak kurguladığımız Programattik, öğrenme yetisini sürekli geliştiriyor. Tüm bunlar platformumuzu çok daha değerli ve benzersiz kılıyor.”

Türkiye’de programatik reklam pazarının büyüklüğü IAB Türkiye tarafından açıklanan 2015 yılı verilerine göre yaklaşık 80 milyon TL’ye ulaştı.

www.programattik.com ​​​​​​

​​​​​​​​​​​​Bülten Tarihi: 8 Mayıs 2016​​​​​​​​​​