Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

Türk Telekom, sosyal medyada da sektörünün lideri

Türkiye sosyal medya marka endeksi SocialBrands’in yayınladığı Haziran raporuna göre Türkiye’nin telekomünikasyon sektöründeki en başarılı markası Türk Telekom oldu.

Türkiye'de sosyal medyada yer alan 16 binden fazla markanın sosyal medya performanslarını inceleyerek objektif ve tarafsız şekilde puanlayan SocialBrands yayınlandı. SocialBrands'in Haziran ayında yayınlanan ilk raporuna göre, Türk Telekom telekomünikasyon sektöründe sosyal medyayı en iyi kullanan marka oldu. Markanın, Facebook'ta 3,4 milyon beğeni, Twitter'da 315 bin ve Instagram'da 51 bin takipçi sayısı bulunuyor.

SocialBrand tarafından yapılan açıklamaya göre, sosyal medyayı aktif şekilde kullanması, müşterileriyle çift yönlü iletişim kurması ve içerikleri ile takipçileri arasında yoğun bir etkileşim sağlaması Türk Telekom'a kendi sektörünün en başarılı şirketi unvanını kazandırdı.

16 bin markanın performansı değerlendirildi

Markalar için en popüler sosyal medya kanalları olan Facebook, Twitter ve Instagram'da 16 binden fazla markanın Mayıs ayındaki sosyal medya performansının değerlendirildiği Türkiye'nin en kapsamlı sosyal medya marka endeksi olan SocialBrands, markaların sosyal medya hesaplarının hayran sayısı, büyüme istikrarı, ileti kullanımı, ileti yapısı, iletilere gelen beğeni, yorum, paylaşım ve Retweetler, hashtag ve mention kullanımı, hayranların etkileşimi, etkileşim oranı ve sektördeki konumu gibi onlarca önemli performans kriterini değerlendiriyor.

Sosyal medya ölçümleme ve analiz sistemi BoomSocial'ın verilerini ve sosyal medya iş platformu BoomSonar'ın altyapısını kullanan SocialBrands, markaların sosyal medyadaki başarısını tarafsız şekilde ölçümlemeyi hedefliyor.

Araştırmanın sonuçlarına www.socialbrandsturkey.com adresinden ulaşabilirsiniz.

​​​​​​​​​​​​​​Bülten Tarihi: 2 Temmuz 2016​​​​​​