Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

Entegre Yönetim Sistemi Politikamız

Entegre Yönetim Sistemi Politikamız 

Telekomünikasyon operatörlüğünün ötesinde, bilgi toplumuna geçişin ana aktörlerinden biri ol​up, tüm süreçlerinde kalite, çevre, iş sağlığı ve güvenliği, müşteri memnuniyeti yönetimi sistemi prensip ve gerekliliklerini dikkate alarak sürekli gelişen, verimliliği arttırmaya, müşterilerine ve pazara odaklanan, toplumsal sorumluluklarını daima ön planda tutan, çalışanlarına değer veren bir kuruluş olarak;

  • Çalışanlarımızın aktif ve yapıcı katılımları ile entegre yönetim sistemimizin sürekli iyileştirilmesini ve geliştirilmesini sağlarız,
  • Yükümlü olduğumuz yürürlükteki ulusal ve uluslararası kalite, çevre, iş sağlığı ve güvenliği, şikayet yönetimi sistemi ve İş Sürekliliği ile ilgili yasal ve regülatif şartlara uymayı taahhüt ederiz,
  • Faaliyetlerimizde iş sağlığı ve güvenliğini sağlamayı, yaralanmaları, sağlık bozulmalarını ve iş kazalarını önlemeye yönelik sistemler geliştirir, eğitim verir ve uygularız,
  • Müşterilerimizin şikayetlerini, istek ve önerilerini kanun, yönetmelik ve şirket kurallarına göre adil, tarafsız bir yaklaşım ve gizlilik içerisinde, mümkün olan en hızlı şekilde çözerek müşteri memnuniyetini sağlarız,
  • Faaliyetlerimizden kaynaklanan önemli çevresel etkileri kontrol etmeyi, azaltmayı veya ortadan kaldırmayı taahhüt ederiz.
  • İş Sürekliliği Yönetimi bütünsel bir yönetim sürecidir. Bu süreç, kurumun saygınlığı, markası ve değer yaratan faaliyetleri için koruma sağlayan etkin bir tepki kabiliyeti ile kurumsal esnekliğinin sağlanması için çerçeve oluşturur.

İş Sürekliliği Yönetimi ile Türk Telekom:

  • Afet ve acil durumda öncelikle can güvenliğinin sağlanmasını hedefler.
  • Gereksinimleri iş etki analizleri ile anlar ve riskleri etkin bir şekilde değerlendirir.
  • Beklenmedik olağanüstü bir durum karşısında kurumun saygınlığını, marka değerini ve itibarını korur.
  • Olası iş kesintilerinde etkiyi en aza indirecek etkin stratejik tepkileri hazır bulundurup, ne yapılacağını sistematik olarak belirten planlar hazırlar.
  • Planları düzenli eğitim, farkındalık ve test/tatbikatlar ile iyileştirir.
  • Herhangi bir iş kesintisinin etkilerini proaktif olarak tespit ederek hızlı ve doğru müdahale sağlar.
  • Bu alandaki faaliyetlerin en iyi uygulamalara ve uluslararası standartlara uygunluğu için çalışır.
  • Ürün ve hizmet sürekliliğinin sağlanması ile rekabet avantajı elde eder.
​​