Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

Türk Telekom Tedarikçisi Olmak

Türk Telekom, faaliyet gösterdiği her yerde gelecek kuşaklara üstün, kaliteli ve değerli ürün ve hizmetler sunmayı hedeflemektedir. Türk Telekom ile iş ortaklıkları kurmak iş etiklerine, çevreye ve sürdürülebilirliğe saygı duymayı gerektirir. Türk Telekom, tüm iş ortaklarından ve tedarikçilerinden bu yaklaşımı beklemektedir.

Türk Telekom Satınalma, şirketin temel amacı, değerleri ve ilkelerini benimsemenin yanı sıra bazı iş yapış prensiplerine göre hareket etmektedir. Bu prensipler satınalma disiplini için bir temel oluşturur ve tedarikçilerle ilişkilerimizde faaliyetlerimize rehberlik eder.

En İyi Toplam Değer

Ürün ve hizmetler için gereksinimlerimizi karşılamak için kaynak belirleme çalışmalarımızı sunulan en iyi toplam değer temelinde değerlendiririz. En iyi toplam değer iş gereksinimlerine bağlıdır ve toplam sahip olma maliyeti, gerçekleştirilen ürünlerin veya hizmetlerin kalitesi, tedarikçi çevikliği, azınlık/kadın hakları, yerel kaynaklardan tedarik etme, tedarikçinin riski paylaşma ve kaynak sağlamaya istekliliği gibi faktörlerden etkilenir.

Dürüst, Etik ve Adil İlişkiler

Türk Telekom Satınalma tüm tedarikçilere eşit mesafede, dürüst, etik, adil ve saygılı davranır. Çalıştığı her alanda yürürlükte olan tüm kanunlara ve düzenlemelere uygun olarak faaliyet gösterir. Tedarikçi ve alıcı firmaların, ancak bir güven temeli olduğunda iş ilişkilerini iyileştirebileceklerini düşünür.

En Uygun Tedarik Çözümleri

Türk Telekom Satınalma, sahip olduğu yüksek tedarik ve pazar bilgisi ile tedarikçilere ve kaynaklara ulaşarak Türk Telekom'un ihtiyaçlarını karşılayan çözümler sunar. İş alternatifleri oluştururken pazardaki değişikliklere de uyum sağlayacak esneklikte ilişkiler geliştirir.

Stratejik Satınalma Metodolojisi - Rekabet ve İşbirliği

Türk Telekom, Satınalma süreçlerinde Stratejik Satınalma Metodolojisi'ni uygular. Türk Telekom, tüketicilerimize ve müşterilerimize değer yaratmada bizi desteklemek için ana yetkinliklerini, yeteneklerini ve kaynaklarını kullanmak ve bunlarla bağlantı kurmak için tedarikçilerle işbirliği yapmak gerektiğini düşünür. Rekabet veya işbirliğini vurgulama veya ikisini harmanlama seçeneği, iş koşulları, arz piyasa dinamikleri, tedarikçi yeteneği, Türk Telekom ile tedarikçinin uyumluluğu ve faktörleriyle değerlendirilir.

​​​​​​