Cihazınızı bulabileceğinizi düşünüyorsanız, müşteri hizmetleri üzerinden kayıp çalıntı nedeni ile geçici kapama statüsüne aldırabilirsiniz. Cihazınızı bulduğunuz takdirde yeniden müşteri hizmetlerimizi arayarak hattınızı açtırabilirsiniz. Bu durumda eSIM profiliniz bilginiz dışında cihazınızdan silinmemiş ise başla bir işlem yapmadan hattınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.
Eğer sim profiliniz silinmiş ise bayilerimiz, ofislerimiz, ya da kurumsal müşterilerimiz için kurumsal müşteri temsilcisi aracılığı ile hattınıza yeniden eSIM profili yükleyerek numaranızı kullanmaya devam edebilirsiniz.
Eğer cihazınızı bulamazsanız yeni cihazının eSIM özellikli olup olmamasına bağlı olarak, fiziksel yada eSIM ile simkart değişikliği yaparak numaranızı yeniden kullanabilirsiniz.