Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

Türk Telekom Grubu’na Yeni Kurumsal Pazarlama İletişimi Direktörü

Türkiye’nin öncü teknoloji şirketi Türk Telekom Grubu’nun yönetici kadrosunda bir yeni atama daha gerçekleşti. Türk Telekom Grubu’nda yapılan yeni atama ile Nurçin Koçoğlu, Kurumsal Pazarlama İletişimi Direktörü oldu.

Nurçin Koçoğlu yeni görevinde Kurumsal İş Birimi’nin pazarlama iletişimi faaliyetlerinin yönetiminden, kurumsal segment marka, ürün ve hizmetlerinin reklam, dijital pazarlama ve kanal yönetimi faaliyetlerinin planlanması ve yönetiminden sorumlu olacak. Kurumsal İş Birimi’ndeki spesifik marka, ürün ve hizmetlerin etkinlik yönetimi faaliyetlerinin koordine edilmesi de Nurçin Koçoğlu’nun sorumlulukları arasında yer alacak.

Nurçin Koçoğlu kimdir?

Marmara Üniversitesi  İletişim Fakültesi mezunu olan Nurçin Koçoğlu,  profesyonel kariyerine 2000 yılında Mercedes-Benz Türk’te Pazarlama Departmanı’nda başladı. 15 yıllık otomotiv, telekomünikasyon, e-ticaret ve mağazacılık sektörlerinde bireysel ve kurumsal pazarlama tecrübesine sahip olan Koçoğlu;  2005-2012 yılları arasında Turkcell’de Pazarlama İletişimi, Etkinlik Yönetimi ve Dijital Pazarlama Bölümlerinde yöneticilik yaptı. 2012 yılında hepsiburada.com’da Pazarlama Direktörü olarak görev yapan Koçoğlu, son 3 yıldır Media Markt Türkiye’de Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü görevini üstlenmekteydi.

​​​​​​​​​​​​

Bülten Tarihi: 31 Ağustos 2015​​​