​​​​​​Türk Telekom​ Afet ​Tedbirleri

 

Türk Telekom Afet Aksiyonları

Her zaman ülkesinin yanında olan Türk Telekom, afet hallerinde de tüm müşterileri için destek vermeye devam etmektedir.

Acil İletişim Paketi

Tüm mobil hat müşterilerimize afet döneminde kullanabilecekleri GB, dakika ve SMS paketleri tanımlıyoruz.

Kesintisiz İletişim

Afet bölgelerinde kesintisiz iletişim için ödenmemiş fatura vb. nedenlerle kısıtlı olanlar hatları iletişime açıyoruz. Türk Telekom WiFi noktalarında ücretsiz WiFi hizmeti sunuyor ve mobil baz istasyonları kuruyoruz.

TTAKE

Türk Telekom Arama ve Kurtarma Ekibi (TTAKE) ile doğal afet ve kazalarda arama kurtarma gerektiren durumlarda, AFAD ile koordineli bir şekilde arama kurtarma çalışmaları yürütüyoruz.

6 Şubat 2023 Deprem Aksiyonları

 
​​
  • Depremin ilk gününden itibaren deprem saatlerinde bölgeden sinyal almış olduğu tespit edilen ve fatura adresi deprem illerimizde yer alan abonelerimize yurt içi her yöne 500 dakika, 2GB cepten internet tanımlamaları yapılmış, ihtiyacı olduğunu bildiren tüm abonelerimize afet paket yüklemeleri yapılmıştır. Faturasız hatlar için depremden etkilenen müşterilerimize 7 gün boyunca geçerli yurt içi her yöne 500 dakika, yurt içi her yöne 500 dakika, 2GB cepten internet tanımlamaları 22.02.2023, 28.02.2023, 7.03.2023 tarihlerde ayrıca yapılmıştır.
  • Deprem bölgesinde bulunan müşterilerimizde iletilen devir işlemlerinde ilk abonelik vergileri alınmamaktadır.
  • Depremzede müşterilerimizden SIM kart değişikliği talepleri ücretsiz bir şekilde gerçekleştirilmektedir. Kimlik belgesi enkaz altında kalması nedeniyle ibraz edemeyen müşterilerimizin talepleri güvenlik olabilecek farklı doğrulama yöntemleri takip edilerek gerçekleştirilmektedir.
  • Deprem bölgesinde yer alan müşterilerimizin 22-26-28 Şubat ve 9 Mart kesim tarihli faturalarında her türlü haberleşme ücreti (tarife, paket, aşım ücreti vb. ) silinmiş, tahsilatına aracılık etmiş olduğumuz hizmet bedelleri ise ötelenmiştir.
  • Depremden etkilenen illerde tüm müşterilerimizin faturaların son ödeme tarihi ötelenmiştir. Bu kapsamda borç nedeniyle kapamalar yapılmamış ve gecikme faizi işletilmemektedir.
  • Borç nedeniyle açma kapama ücretinin yansıtılmaması sağlanmaktadır.
  • OHAL kapsamındaki iller için yasal takip süreçleri ötelenmektedir.
  • OHAL illerinde taahhütü biten müşterilerin taahhütlü fiyattan faydalanabilmeleri için taahhüt süreleri indirim verilerek bir ay süre ile uzatılmıştır.
  • OHAL ve yakın illere yardım faaliyetlerini aksatmamak ve yoğunluk yaratmamak amacıyla fatura bilgileri SMS fatura olarak iletilmiştir.
  • Depremden etkilenen ilgili illerde müşterilerimizin iletişimlerini kesintisiz bir şekilde sürdürebilmeleri için fatura vb. nedenlerle kısıtlı olan hatlar açılmış, kısıtlama ve iptal süreçleri durdurulmuştur.
  • Hat iptal başvurularında cayma bedeli (cihaz) hariç yansıtılmamaktadır. Güvenlik süreçleri mevcut duruma uygun olacak şekilde revize edilmiştir.
  • Hat dondurma işlem ücreti yansıtılmamaktadır.
  • Deprem Bölgesine Özel Faturasız Data Paketi sunulmaya başlanmıştır. 17 Şubat 2023 tarihi itibarıyla deprem bölgesinde bulunan bireysel faturasız mobil müşterilerimize, 30 gün geçerli 1 GB internet paketini indirimli olarak Türk Telekom Mobil Online İşlemler uygulaması üzerinden sunulmaktadır.
  • Deprem Bölgesine Özel Faturalı Data Paketi sunulmaya başlanmıştır, 12 Şubat 2023 tarihi itibarıyla deprem bölgesinde bulunan bireysel faturalı mobil müşterilerimize, aylık 1 GB ve 3 GB internet paketleri indirimli olarak sunulmaktadır.
  • 11 Nisan itibari ile Enfes Tarifeler ve Enfes Prime Tarifeler deprem illerine özel olacak şekilde yeni hat tesisi ve numara taşıma yolu ile müşteri alımına açılmıştır.
  • 11 afet ilimizde hat dondurma, nakil ve devir işlemi yapmış müşterilerimizden tek seferlik işlem ücreti alınmamaktadır.
  • Şubat ve Mart ayında İptal talebi ileten müşterilerimizden hasara ve kullanıma bakılmaksızın cayma bedeli, bağlantı ücreti, modem taksit ücreti ve TT mülkiyetinde olan cihaz bedelleri (HGW, Tivibu) alınmamaktadır.
  • Kullanım yapmayan müşterilerimize fatura çıkarılmamaktadır.
  • Binası hasarlı olarak kayıtlara geçen müşterilerimize fatura çıkarılmamaktadır.
  • Hat dondurma süresi boyunca bağlantı, modem vb. taksit ücretleri müşterilerimize yansıtılmamaktadır. Temlikli (bilgisayar,tablet,telefon vb.) cihaz taksitleri ise ötelenmiştir.
  • Depremden etkilenen ilgili illerde müşterilerimizin iletişimlerini kesintisiz bir şekilde sürdürebilmeleri için fatura nedeniyle kısıtlı olan hatlar açılmış, fatura nedeniyle kısıtlama ve iptal süreçleri durdurulmuştur.
  • Deprem bölgesinde cezaevleri dahil tüm ankesörlü telefonlar ücretsiz hale getirilmiştir.
  • Depremden etkilenen illerde tüm müşterilerimizin faturaların son ödeme tarihi ötelenmiştir. Bu kapsamda borç nedeniyle kapama işlemleri yapılmamakta ve gecikme faizi işletilmemektedir.
  • Borç nedeniyle açma kapama ücreti yansıtılmamaktadır
  • OHAL kapsamındaki iller için yasal takip süreçleri ötelenmiştir.
  • OHAL illerinde Şubat, Mart ve Nisan aylarında taahhütlü kampanyası bitecek olan müşterilerin mevcut indirim süreleri Mayıs ayına kadar uzatılmıştır.
  • OHAL ve yakın illere yardım faaliyetlerini aksatmamak ve yoğunluk yaratmamak amacıyla basılı fatura gönderilmemesi sağlanmıştır. İrtibat bilgileri aracılığı ile abonelerimize elektronik fatura yöntemi ile bilgilendirmeler iletilmiştir.
  • Nakil için başvuran müşterilerimizin eski modem ve Tivibu cihazlarına ait ücretleri silinmekte yeni adreslerinde ücretsiz modem ve Tivibu cihazı sağlanmaktadır.
  • Yıl içindeki toplam hat dondurma süresi 180 günden (Tivibu için 90 günden) 270 güne uzatılmış, yılda 2 seferden 4 sefere çıkarılmıştır.
  • Çağrı merkezi, ofis ve bayi kanallarımızdan, vefat eden ve/veya aramayacak durumdaki hat sahibi ve kurumsal için yetkili kişilerin taleplerinin karşılanabilmesi için evrak ve güvenlik süreçleri esnetilmiştir.
  • Deprem bölgelerinde kurulan ücretsiz wifi hizmet noktaları ile iletişim desteği sağlanmaktadır.
  • Tivibu ürününde, Şubat ayından itibaren sabit genişbant ürünü olmayan Uydu müşterilerine fatura çıkarılmamaktadır.
  • Sabit genişbant ücretlerine afet indirimi uygulanan abonelerimize Tivibu ürünü için de afet indirimi uygulanmıştır.

Sıkça Sorulan Sorular

Yakınınızın üzerine olan mobil, internet ya da ev telefonu aboneliğini, üzerinize devir alarak kullanabilirsiniz. Mobil hat için detayları https://www.turktelekom.com.tr/yardim/bireysel-mobil/faturali-hat-islemleri sayfasından, internet için detayları https://www.turktelekom.com.tr/yardim/bireysel-evde-internet/internet-paket-bilgileri sayfasından ve ev telefonu için detayları https://www.turktelekom.com.tr/yardim/bireysel-ev-telefonu/musteri-hizmetleri sayfasından inceleyebilirsiniz.

İnternet aboneliğinizi 270 gün süre ile dondurabilirsiniz. Hat dondurma işlem detaylarını https://www.turktelekom.com.tr/yardim/bireysel-evde-internet/internet-paket-bilgileri sayfasından inceleyebilirsiniz.

Türk Telekom afet durumlarında iletişimin devamlılığını sağlamak için tüm imkanlarını seferber etmektedir. Aynı zamanda afetten etkilenen müşterilerimize durum değerlendirmesi yapılarak alınan kararlar doğrultusunda destek olunmaktadır.

Size en yakın Türk Telekom ofis ya da bayisinden yeni modem temin edebilirsiniz. Size en yakın ofis ve bayiyi bulmak için tıklayınız: https://www.turktelekom.com.tr/destek/iletisim/telekom-ofis-ve-magazalar

Türk Telekom mobil uygulaması, https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/ online işlemler ve 444 1 444 numaralı sesli yanıt sistemi üzenden ödeme yapabilirsiniz.

Türk Telekom afet durumlarında iletişim ihtiyaçlarını karşılamak üzere tüm imkanlarını seferber etmekte ve afetten etkilenen müşterilerimize durum değerlendirmesi yapılarak alınan kararlar doğrultusunda destek olunmaktadır.

Size en yakın Türk Telekom wifi noktalarını incelemek için tıklayın. (textlink yönlendirmesi:https://www.turktelekomwifi.com/nereden-baglanirim)