Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

Türk Telekom Grubu’ndan bir ilk daha: “Türk Telekom Konforlu Hayat Platformu”

Türk Telekom Grubu, bir ilke daha imza atarak müşterilerin günlük hayatlarındaki konforunu artırmaya yönelik hizmetler bütününden oluşan “Türk Telekom Konforlu Hayat Platformu”nu hizmete sundu. Türk Telekom Konforlu Hayat Platformu, müşterilerin günlük hayatlarında kullandıkları araçları ve bulundukları mekanları; teknoloji yoluyla birbirleriyle bağlantılı, konforlu ve verimli hale getirebilecekleri yenilikçi ürünlerden oluşuyor.

Türk Telekom Grubu Bireysel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk oluşturdukları platform ile araçlar, nesneler, mekanlar ve insanlar arasındaki deneyim ve etkileşime yeni ve teknolojik bir boyut katarak hayatın her alanını akıllı ve konforlu hale getirmeyi hedeflediklerini belirtti.

Türkiye’de ilklerin ve yeniliklerin adresi olan Türk Telekom Grubu, bireylerin günlük hayatına kolaylık ve konfor getiren “Türk Telekom Konforlu Hayat Platformu”nu hizmete sundu. Müşterilere, günlük hayatlarında sık kullandıkları araçları, cihazları ve mekânları her an, her yerden kontrol etme imkânı veren platform, zamandan ve kaynaktan tasarruf sağlıyor. Platform;Yuvam, Aracım, Sağlığım ve Sevdiklerim olmak üzere dört ana kategoride sunduğu yenilikçi ürünlerle müşterilerin gündelik hayatına kolaylık, konfor ve verimlilik getiriyor.

Herhangi bir yatırım yapmadan, akıllı servisler ve mobil internet bağlantısı ile araçlar akıllı hale getirilebiliyor. İnovasyon baz alınarak oluşturdukları platform ile araçlar ve mekanlar üzerindeki güce ve kontrole tam anlamıyla müşterilerin hakim olmasını amaçladıklarını ifade eden Türk Telekom Grubu Bireysel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk “Türk Telekom Konforlu Hayat Platformu”nu; bireylerin günlük hayatlarındaki ev, araç, sağlık gibi farklı alanlara yönelik konfor, kolaylık, kontrol ve verimlilik sağlayan yenilikçi ürün ve servisleri bir araya getirmek ve doğrudan müşterilerin kullanımına sunmak amacıyla hazırladık. Bu platform sayesinde örneğin ebeveynler; çocukları evde bakıcıyla birlikteyken, çocuklarını her an her yerden rahatça izleyebilecek, bir aile tatile çıktığında evlerinin penceresinin açık kalıp kalmadığını kontrol edebilecek. Bir araç sahibi, aracının nerede olduğunu, geçmişte yaptığı seyahatleri ve sürüş performansını/hatalarını görebilecek; bir sürücü aracını kısa süreliğine park ettiği yerden, aracının çekilip çekilmediğinden anında haberdar olabilecek. Bir motosiklet sürücü evinde otururken motosikleti yerinde duruyor mu, devrildi mi diye düşünmek zorunda kalmayacak, aracının hareketiyle ilgili herhangi bir değişiklikten anında bilgi sahibi olabilecek. Hastalar, kendi sağlık durumlarıyla ilgili soruları için doktora gitmeden destek ve yönlendirme alabilecek; anne veya babası kronik hasta olan kişiler, ebeveynlerinin tansiyon, şeker değerlerindeki kritik bir değişimi anında öğrenebilecek. Kısacası bu platform, farklı alanlara yönelik ürün ve servislerin bir arada ve doğrudan müşteriye sunulması özelliğiyle sektörde bir ilk. Hedefimiz bu platform ile insanlar ve nesneler arasındaki deneyim ve etkileşime yeni ve teknolojik bir boyut katarak günlük hayatın her alanını akıllı ve konforlu hale getirmek. Türk Telekom Grubu olarak; gücümüz, büyüklüğümüz ve altyapımız sayesinde oluşturduğumuz platformumuz ile ‘Konforlu Hayat’  ayrıcalığını müşterilerimizin yaşamına dahil ediyoruz. Müşteri odaklı yaklaşımımızın bir sonucu olan ve “nesnelerin interneti” kavramını ülkemizde ilk kez günlük hayata, bu derece yaygın ve faydalı bir şekilde dahil eden Türk Telekom Konforlu Hayat Platformu”nu müşterilerimizle buluşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz.” dedi.

Uzaktan ev kontrolü, kronik hastalık takip, araba kontrolü gibi servisler Türk Telekom Konforlu Hayat farkıyla hizmete sunuldu.

Müşteriler teknolojiden konfor, kolaylık, güvenlik ve tasarruf bekliyor

Tüketiciler arasında yaptıkları araştırmalarda konfor, kontrol, kolaylık, güvenlik ve tasarruf beklentilerinin öne çıktığının altını çizen Ertürk, “Teknoloji tüketicilerin hayatının her alanına yayıldı ve vazgeçilmez bir kavram haline geldi. Tüketiciler teknoloji sayesinde kendilerini daha güçlü, yetenekli, özgüvenli hissediyorlar. Biz de müşteri ve fayda odaklı yaklaşımımızı, güven veren bir hizmet kurgusuyla bütünleştirdiğimiz Türk Telekom Konforlu Hayat Platformu ile bu beklentileri karşılamaya odaklandık.” açıklamalarında bulundu.  

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Bülten tarihi: 10 Ocak 2016​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​