Web sitemiz size daha iyi bir deneyim sağlamak adına yeni web teknolojileriyle hazırlandı. Sitemizi en iyi şekilde görüntülemek için tarayıcınızı güncelleyebilir ya da güncel başka bir tarayıcıyı deneyebilirsiniz.

KAPAT

Türk Telekom Tek Marka

Avea, TTNET ve Türk Telekom, güçlerini tek marka altında birleştirdi. Yenilenen marka kimliğiyle “Türk Telekom”, iletişim ve eğlence dünyasına yepyeni bir soluk getirecek 

"TEK TELEKOM, TÜRK TELEKOM" DÖNEMİ BAŞLIYOR

  • Türkiye'nin en büyük marka birleşmesi gerçekleşti.
  • Türkiye'nin ilk ve en büyük entegre telekomünikasyon grubu olan Türk Telekom; mobil, internet, ev telefonu, TV ve kurumsal servisler alanında hizmet veren Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarını "Türk Telekom" tek markası altında birleştirdi.
  • Marka birleşmesi ile tüzel kişilikler korunarak Avea ve TTNET markaları, "Türk Telekom" tek markası altında bir araya geldi.
  • Avea, TTNET ve Türk Telekom'un mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetleri, 27 Ocak 2016 itibariyle "Türk Telekom" tek markasıyla müşterilere sunulacak.
  • Tek marka altında birleşen Türk Telekom'un müşterileri; mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerine artık tek mağazadan, tek çağrı merkezinden ve tek internet sitesinden erişecek.
  • Avea, TTNET ve Türk Telekom'un gücünü tek marka altında birleştiren Türk Telekom, sektöre fiber altyapısının gücünü getirerek, özellikle mobil alanda yeni bir dönemin başlangıcına imza atıyor.
  • Fiber gücüyle mobilde yeni başlayacak dönemin adı Türk Telekom...
  • Yeni dönemde, Türk Telekom'un 206 bin kilometrelik fiber ağının sağladığı güçle, entegre iletişim, eğlence ve TV hizmetleri; tek bir noktadan, kesintisiz şekilde, rakipsiz bir hız, en yüksek kalite ve kapasiteyle Türk Telekom markası altında Türkiye'ye sunulacak.
  • Mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerini tek noktadan sunarak sektörün en büyük "Dörtlü Oyuncusu" olan Türk Telekom; Türkiye'nin en büyük marka birleşmesini; yeniliği, dinamizmi ve müşteri odaklılığı temsil eden yeni logosu ve marka kimliği ile taçlandırdı.

Türk Telekom; dünya trendleri, müşteri ihtiyaçları ve gelecek vizyonu doğrultusunda; Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarıyla sunduğu ürün ve hizmetlerini “Türk Telekom” tek markası altında birleştirdi.  

Türk Telekom bu adımla; entegre iletişim hizmetlerini bir arada ve tek bir noktadan sunan; dünya standartlarında entegre iletişim, teknoloji ve eğlence hizmetleri sağlayıcısı konumunu güçlendirdi.

Türk Telekom müşterileri, 27 Ocak 2016 tarihinden itibaren, tüm hizmetlere, “Türk Telekom” markasıyla; tek bir mağazadan, tek çağrı merkezi numarasıyla ve tek internet sitesi üzerinden erişebilecek.

Türk Telekom tek marka çatısı altında “Bir” ve “Daha Güçlü”

“Tek Telekom, Türk Telekom” söylemi ile ifade edilen yeni dönemde, Türk Telekom’un 206 bin kilometreye ulaşan, Türkiye’nin 81 ilindeki fiber ağı; dünya standartlarında, en güçlü, en hızlı, en yüksek kapasitede iletişim ve eğlence hizmetlerinin, hem mobil hem de sabit ağlar üzerinden verilmesini mümkün kılacak. Türkiye’nin büyüme ivmesini de dikkate alarak belirlenen yeni yapılanma, gelecek dönemde Türk Telekom’un; ülkenin ve bölgenin dijital üssü olma vizyonunu da içeriyor.

Tek Marka, Yeni Logo

Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarıyla sunduğu hizmetleri; “Türk Telekom” tek markası altında birleştiren Türk Telekom; yeniliği, dinamizmi ve müşteri odaklılığı temsil eden yeni logo ve yeni marka kimliğini, Antalya’da düzenlenen etkinlikle tanıttı.

Rami Aslan: “Türk Telekom” markası altında birleştik, artık “bir” ve daha “güçlüyüz”

Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, tüm iletişim ve eğlence hizmetlerinin “Türk Telekom” markası altında toplanması ile ilgili şöyle konuştu:

“Mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerimizi “Türk Telekom” tek markası altında bir araya getirerek yeni bir dönem başlatıyoruz. Yenilikçi olma, dinamizm, müşteri odaklılık, çeşitlilik gibi değerleri temsil eden yeni logomuzla taçlandırdığımız bu yeni dönemde, tüm Türkiye’ye yayılmış fiber altyapımızın gücü, hem mobil hem sabit alandaki hizmetlerimizde kendini gösterecek.

Fiberin gücünü mobile taşıyacağız.206 bin kilometrelik fiber altyapımız, Nisan ayında hayata geçecek 4.5G iletişim noktalarını besleyecek olan kökleri oluşturacak. Fiber altyapımız ve sahip olduğumuz, 4.5G için kritik öneme sahip 1800 MHz bandındaki en yüksek kapasite ve abone başına düşen en yüksek frekans paketleriyle Nisan ayında başlayacak ghc v4.5G’de sektörde değişimin öncüsü, 4.5G’nin rakipsiz lideri olacağız.

Yeni 4.5G mobil dünyası Türk Telekom’un fiber gücü üzerinde yükselecek. Fiber altyapımız ve sahip olduğumuz frekanslar ile sadece 4.5G’nin değil; tüm yeni nesil mobil teknolojilerin de lideri olacağız. 5G’nin yol haritasını çıkarmak üzere oluşturulan uluslararası konsorsiyuma Türkiye’den davet edilen tek şirket olmamız ve 5G ile ilgili yapmış olduğumuz patent başvurularımız, öncülük vizyonumuzun en somut kanıtıdır.”
Türk Telekom’un güçlü fiber altyapısıyla Türkiye’deki TV yayıncılığında da köklü değişime yol açacağını vurgulayan Aslan;Türkiye’nin en zengin TV içeriğinin sağlayıcısı olarak müşterilerimize 4K teknolojisini de sunacağız. Müşterilerimiz, 3 yıl boyunca yayın haklarına sahip olduğumuz “UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi” maçlarını 4K formatında izleme imkanına yakalayacaklar” dedi.

Birleşmenin getirdiği yeniliklere değinen Aslan; Türk Telekom’un sunduğu yeni dünyayı şu sözlerle tanımladı:

Türk Telekom tek markasıyla müşterilerimize sunduğumuz yeni dünya; ilkleri ve enleri barındırıyor. Tek marka altında birleşmek; en yüksek kapasite, en yüksek hız, en yüksek servis kalitesi, en geniş ürün portföyü, tek noktadan hizmet, tek çağrı merkezi ve tek internet sitesi anlamına geliyor. Müşterilerimiz hizmetlerimizle ilgili bütün işlemlerini, tek bir çağrı merkezi numarasını arayarak veya internet üzerinden tek bir paneli kullanarak yapabilecekler. Bunun yanında bütün satış sonrası destek hizmetleri de tek bir noktadan sunulacak. Müşterilerimize ayrıca, hizmetleri kişiselleştirme konusunda da önemli avantajlar sağlayacağız. Avantajlı                  ‘Çoklu hizmet paketlerimiz” ile müşterilerimiz ihtiyaçlarına en uygun hizmetleri seçmenin ayrıcalığını yaşayacaklar.”

Marka birleşmesini; işgücünde hiçbir kesintiye gitmeden, servislerde herhangi bir aksama yaşamadan ve dünyadaki benzerlerinden çok daha kısa bir sürede başarıyla tamamladıklarına dikkat çeken Aslan; bu birleşmenin Türkiye’de iletişim ve eğlence alanında köklü değişimlere yol açacağını ifade etti. Bu sayede, artık çok daha fazla hareket halinde olan müşterilerine diledikleri yerden dünyaya bağlanma imkanını, birden fazla cihaz ve hizmet kanalıyla sunabileceklerini vurguladı.

Türkiye’nin ihtiyaç duyduğu dijital ortak Türk Telekom’dur

Türkiye’nin gelecekte bölgesi için önemli bir finans-enerji-ulaşım üssü haline geleceğini ve bu mega dönüşüme eşlik ederek onun taşıyıcısı olacak bir dijital ortağa ihtiyaç duyulacağını ifade eden Rami Aslan, “Türkiye’nin ihtiyaç duyduğu dijital ortak Türk Telekom’dur dedi.
Aslan şöyle devam etti:

Rakamlarımız söylediklerimizi kanıtlıyor. Türkiye’nin 81 iline yayılan, 206 bin kilometrelik fiber ağımız; süper hızlı, süper verimli yüksek kapasiteli bağlantı sağlıyor. Son on yılda altyapımıza 20 milyar lira yatırım yaparak platformumuzu geleceğe hazırladık. 34 bin kişilik nitelikli personelimiz Türkiye’ye hizmet vermeye hazır. 37 milyon müşteriyle Türkiye’nin en büyük entegre iletişim ve eğlence markasıyız. Etkileyici olan sadece sahip olduğumuz rakamsal büyüklükler değil. Aynı zamanda değişime liderlik edecek cesaret ve vizyona da sahibiz. Bugünden itibaren ‘Tek Telekom, Türk Telekom’ çağı başlıyor.

​​​​​​​​​​​​​​​Bülten tarihi: 26 Ocak 2016​​​​​​​​​​​​​​​​​​​