-*952# tuşlayarak aldığınız şifre ile giriş yapmayı deniyorsanız hata almış olabilirsiniz. Buradan alınan şifreler Online İşlemler kanallarımıza giriş yapmak için geçerli değildir. Tek kullanımlık şifrenizi Mobil hattınız için 9520’ye ŞİFRE yazarak SMS ile ya da İnternet & Ev Telefonu için giriş sekmesindeki Şifre Gönder butonuyla öğrenebilirsiniz.
-Gönderilen tek kullanımlık şifrenizi yanlış tuşlamış olabilirsiniz, tekrar deneyerek giriş yapabilirsiniz.
-Şifreler tek kullanımlıktır. Bu yüzden giriş yaparken “Beni Hatırla” seçeneğini işaretlemediyseniz her girişiniz öncesi tekrar şifre almanız gerekmektedir.
-Tek kullanımlık şifreler SMS geldikten sonraki 3 dakika için geçerlidir. Süresi dolmuş bir şifreyi deniyorsanız hata uyarısı almış olabilirsiniz.
-İnternet/Ev Telefonu menüsünden alınan şifre ile Mobil hesaba giriş yapmayı deniyorsanız hata uyarısı almış olabilirsiniz.