Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi Nedir?

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi, THK Alo Paket kullanan müşterilerimizin aylık kullanım (görüşme) miktarı %80 ve %100 sınırına ulaşması durumunda bilgilendirilmesini sağlayan ücretsiz bir hizmettir. Tüm Alo Paket müşterilerimize ek talep gerekmeksizin sunulmaktadır.

THKKALAN boşluk hizmet numarası yazarak 6606’ya* SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.

  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

1- Hangi durumlarda bilgilendirme yapılır?

ALO Paket tarife ve/veya kampanyalarınızdaki görüşme dakikası gibi kullanım miktarı sınırlı hizmetlerin %80 ve %100 sınırına ulaşması durumunda SMS yolu ile ücretsiz bilgilendirme yapılır.

2- Kota Bilgilendirmelerini alacağım kanalı değiştirebilir miyim?

Online İşlem Merkezi, 444 1 444 no’lu Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına başvurarak bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.

  • Sadece SMS ile bilgilendirme
  • Sadece E-posta ile bilgilendirme
  • *SMS ve Sıralı Bilgilendirme

* Bu seçeneği seçen müşterilere SMS gönderimi sağlanamaması durumunda, sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi (IVR) ile bilgilendirme yapılır.

3- Kullanım miktarı sınırına ulaştığımda telefonum kullanıma kapanıyor mu?

Bu hizmet sadece aylık kotanızın %80 ve %100’üne ulaşmanız durumunda bilgi vermek içindir. ALO Paket hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.

4- Paket aşım ücreti nedir?

Paket aşım ücreti, limitli paketlerde, aynı fatura dönemi içinde kullanılabilecek paket yönüne ait dakika miktarının aşılması durumunda yansıyan ücrettir.

5- THK (Alo Paket) Kullanım Miktarı Bilgilendirme Mesajlarının İçeriğinde Hangi Bilgiler Yer Alır?

  • THK No
  • Kullanım Sınırına Ulaşılan Tarih ve Saat
  • Paket Bilgisi (Hangi paketin sınıra ulaştığı)
  • Arama Yönleri Bilgisi (ilgili paket kapsamında arama yapılabilen yönlerin bilgisi)
  • Yön Kırılımına Göre Paket Aşım Ücretleri
  • *Kalan Dakika Bilgisi (* %100 için gönderilmez)
THK No üzerinde kayıtlı aktif tüm THK paketleri için ayrı ayrı bilgilendirme yapılır.

6- THK (Alo Paket) Kullanım Miktarı Sorgulama Mesajlarının İçeriğinde Hangi Bilgiler Yer Alır?

  • THK No
  • Sorgulama Yapılan Tarih ve Saat
  • Paket Bilgisi
  • Paket Kapsamında Arama Yapılabilen Yönlerin Bilgisi
  • *Kalan Dakika Bilgisi ya da Kullanım Aşım Miktarı Bilgisi

* Kullanım miktarını aşmış olan müşterilere Kalan Dakika bilgisi gönderilmez; sadece ne kadar aşım yaptığı bilgisi gönderilir.

THK No üzerinde kayıtlı aktif tüm THK paketleri için ayrı ayrı bilgilendirme yapılır.

7- Bilgilendirme talep etmeyen Müşteri istediği zaman Sorgulama yapabilir mi?

Evet, müşteri düzenli bilgilendirme servisini iptal ettirilse bile istediği zaman Kalan kullanım miktarını sorgulayabilir.

8- Nasıl İptal Edilir?

THKIPTAL boşluk hizmet numarası yazıp 6606’ya* SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan servisin iptalini sağlayabilirsiniz.

  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Fatura Üst Sınırı Servisi (FÜS) nedir?

Fatura Üst Sınırı Servisi (FÜS), belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

Fatura Üst Sınırı Servisi ücretli midir?

Fatura üst sınırı (FÜS) servisi ücretsizdir.

Fatura üst sınırına ulaştığımda internetim kesilir mi?

Bu hizmet sadece fatura tutarınız hakkında bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. Evde internet hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.

Fatura Üst Sınırı limitimi nasıl belirleyebilirim?

Tercih edeceğiniz fatura üst sınırı aylık sabit ücretler toplamınızın üzerinde olmalıdır. Fatura Üst Sınırı servisinden yararlanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Online İşlem Merkezi
  • Türk Telekom Uygulaması

Başvuru talebiniz, bir sonraki fatura dönemi itibariyle aktif olacaktır.

Fatura Üst Sınırı servisi zorunlu bir hizmet midir?

Aylık sabit ücretleri toplamı 100 TL altındaki yeni aboneliğe ait faturalarınız için, bu servisten 100 TL’lik sınır ile otomatik olarak yararlanabileceksiniz. Dilerseniz, abonelik işlemi tamamlandıktan sonra bilgilendirme iptal veya fatura sınırı güncelleme talebinde bulunabilirsiniz.

Fatura Üst Sınırı Servisi için birden fazla limit belirleyebilir miyim?

Her faturanız için bir tane Fatura Üst Sınırı belirleyebilirsiniz.

Fatura üst sınırımı nasıl güncelleyebilirim?

Fatura Üst Sınırınızı güncellemek için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Online İşlem Merkezi
  • Türk Telekom Uygulaması

Yeni fatura üst sınırı talebiniz, bir sonraki fatura dönemi itibariyle geçerli olacaktır.

Güncel fatura tutarımı nasıl öğrenebilirim?

GUNCEL boşluk fatura hesap numarası yazıp 6606’ya SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan güncel fatura tutarınızı öğrenebilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Online İşlem Merkezi
  • Türk Telekom Uygulaması

Güncel fatura tutarı hesaplamanızda ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, gecikme bedeli, geçmiş dönem ödenmemiş faturaların taksit tutarları ve tahsilatına aracılık edilen hizmetler hariçtir. Son 40 dakikalık kullanımlarınız hesaplamaya dahil olmayabilir.

Bu servisi nasıl iptal ederim?

FUSIPTAL boşluk fatura hesap numarası yazıp 6606’ya SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan iptal başvurusunda bulunabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Online İşlem Merkezi
  • Türk Telekom Uygulaması

Fatura üst sınırı servisi iletişim bilgilerimi güncelleyebilir miyim?

Bilgilendirmelerde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Online İşlem Merkezi
  • Türk Telekom Uygulaması

Fatura tutarınızın fatura üst sınırına ulaşıp ulaşmadığının tespitinde hangi kalemler dahil değildir?

Fatura tutarınızın fatura üst sınırına ulaşıp ulaşmadığının tespitinde, ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, gecikme bedeli, geçmiş dönem ödenmemiş faturaların taksit tutarları ve tahsilatına aracılık edilen hizmetler hariç olmak üzere, faturaya yansıtılan tüm ücret kalemlerinin toplamı göz önünde bulundurulur.

Aylık fatura tutarım, daha önce seçtiğim fatura üst sınırını aşarsa bilgilendirme almaya devam edebilir miyim?

Aylık sabit fatura tutarınızın tanımlı fatura üst sınırını aşması halinde, yeni bir fatura üst sınırı belirlemediğiniz sürece, tarafınıza bu servis için bilgilendirme yapılmamaktadır. Aylık sabit ücretler toplamınız tanımlı fatura üst sınırı altına düştüğünde, yeniden bilgilendirme almaya devam edebilirsiniz.

Aylık sabit ücretler nedir?

Aylık sabit ücretler, ilgili fatura döneminde düzenli olarak faturanıza yansıyacak ürün, hizmet veya servis ücretlerinin toplamıdır.

Örnek 1: Tivibu satın almış olan müşterimizin Tivibu ücreti dönemsel nitelikteki sabit ücrettir. Satın alınan filmler dönemsel nitelikli sabit ücretlere dâhil değildir, değişkendir.

Örnek 2: Aynı şekilde bağlantı ve cihaz taksit ücretleri dönemsel nitelikli ücretler olarak değerlendirilirken, bu ücretlerin tek seferde ödenmesi durumunda dönemsel olmaktan çıkmaktadır.