HGW MODEM

Fiber altyapıdan faydalanarak internete bağlanıyor ve toptan seviyede alt yapı sağlayıcı Türk Telekomünikasyon A.Ş’ye ait fiber homegateway (HGW Modem) cihazını kullanıyorsanız cihaz ile ilgili her türlü soru ve şikayetinizde Türk Telekom çağrı merkezimizi (Bireysel 444144 ; Kurumsal 4445444) arayabilirsiniz. Müşteri temsilciniz fiber altyapınız, hizmet numaranız ve cihazınız ile ilgili tüm kontrolleri yaparak, cihaz kaynaklı problemlerde saha ekiplerimizi kontrol ve cihaz değişikliği için adresinize yönlendirecektir. İnternet aboneliği iptal başvurusundan itibaren 7 gün içinde HGW Modemin Türk Telekom ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade edilmesi gerekir. Fiber altyapı dışında kalan yeni bir adrese nakil işlemi yapmanız ve HGW modeme ihtiyaç kalmaması halinde nakil başvurusu sırasında mevcut HGW modeminizi Türk Telekom Ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade etmeniz gerekir. Ayrıca arıza kaynaklı yeni bir HGW modem verilmesi gibi durumlarda da mevcut HGW modeminizi yeni modemin teslim anında iade etmeniz gerekir. HGW modemin belirtildiği şekilde iade edilmediği durumlarda, HGW modemin o tarihteki rayiç bedeli tahsil edilecektir. Rayiç bedellere https://www.turktelekom.com.tr/yardim/bireysel-evde-internet/fiber-hgw-modemler linkinden erişebilirsiniz. Fiber homegateway cihazınız üzerinden ses hizmeti alıyorsanız yada farklı bir internet sağlayıcı firma üzerinden internet hizmeti almak üzere ISS değişikliği yapacaksanız cihazınızı iade etmenize gerek bulunmamaktadır.

VDSL MODEM

Bakır altyapıda modem kullanıyorsanız, modeminizin taksit tutarlarını faturanızda tahsilatına aracılık edilen hizmetler ( TAEH ) başlığı altında görüntülüyorsanız ve cihazınızda Türk Telekom logosu bulunmuyorsa, Cihaz ile ilgili soru ve şikayetlerinizi zaman kaybı olmadan doğrudan cihazın garantisini sağlayan üretici firmaya/üretici firma yetkili servislerine iletebilirsiniz. Üretici firma/üretici firma yetkili servislerine yönlendirilmek üzere cihazı satın aldığınız Türk Telekom grup şirketine de iletebilirsiniz.

Modem taksit tutarı fatura kalemlerinizde modem taksidi olarak görünüyorsa ve cihazınız Türk Telekom logolu ise 2 yıllık garanti süresince Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayarak cihaz hakkında destek isteyebilirsiniz. Müşteri Temsilciniz modeminizi ve hattınızı kontrol ederek gerekli durumlarda değişim için saha ekibini adresinize yönlendirecektir. Modeminizi ne zaman, hangi ödeme yöntemi ile aldığınızı hatırlamıyorsanız, bilgi ve destek almak için Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz ( Bireysel 4441444 ; Kurumsal 4445444). Satın aldığınız modemin taksitleri devam ederken aboneliğinizi iptal etmeniz durumunda modeminizin kalan taksitleri faturanıza yansıtılacaktır. Modemi taksitli satın almanız halinde internet hizmetinin iptali durumlarında modem tarafınıza ait olacağından iadesine gerek bulunmamaktadır.

TİVİBU ÜRÜNLERİ

Tivibu hizmetlerinden faydalanabilmeniz için aylık kullanım ücreti karşılığında size tahsis edilen ve hizmet ile beraber sunulan Tivibu Ev (IPTV) STB, Kablo ve Kumanda ya da Tivibu Uydu STB, Kablo, Kumanda ve Smart Card veya modem cihazınızla ile ilgili her türlü soru ve şikayetinizde Türk Telekom çağrı merkezimizi ( Bireysel 4441444 ; Kurumsal 4445444). arayarak destek isteyebilirsiniz. Müşteri temsilcisi altyapınız, hizmet numaranız ve cihazınız ile ilgili tüm kontrolleri yaparak , cihaz kaynaklı problemlerde saha ekiplerimizi kontrol ve cihaz değişikliği için adresinize yönlendirecektir. Tivibu Ev (IPTV)/Tivibu Uydu Hizmetinin iptal edilmesi halinde, iptal başvurusundan itibaren 7 gün içinde teslim edilen tüm Cihazın/Ekipmanın Türk Telekom ofislerine ve bayilerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade edilmesi gerekir. * Yeni bir adrese Tivibu Ev hizmetine ilişkin nakil işlemi yapmanız ve IPTV modeme ihtiyaç kalmaması halinde nakil başvurusu sırasında mevcut IPTV modemin ve Ekipmanların Türk Telekom Ofislerine ve bayilerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade edilmesi gerekir. Ayrıca arıza kaynaklı yeni bir IPTV modem verilmesi veya yeni Tivibu Ev/Tivibu Uydu ekipmanı verildiği durumlarda da mevcut IPTV modem veya mevcut Tivibu Ev/Tivibu Uydu ekipmanın yeni modemin veya yeni ekipmanın teslim anında iade edilmesi gerekir. Tivibu Ev/Tivibu Uydu Ekipmanların belirtildiği şekilde iade edilmediği durumlarda, Abone’den Tivibu Ev(Iptv)/Tivibu Uydu Ekipman Kurulumu Ve Teslim Tutanağındaki belirtilen rayiç tutarlar tahsil edilecektir. * Türk Telekom Evde internet aboneliğiniz devam ettiği sürece IPTV modeminizi iade etmenize gerek yoktur. Türk Telekom Evde internet aboneliğiniz iptali durumunda ise IPTV modeminizi Tivibu Kutusu, Kablo, Kumanda ile birlikte eksiksiz olarak iade etmeniz beklenmektedir.

​​​