Evinizden çıkmadan, birçok farklı kanal ile ödemelerinizi rahatlıkla yapabilirsiniz.

Nasıl Ödeyebilirim?

  • Online İşlemler Merkezi'mize cep telefonunuza gelecek tek kullanımlık şifre ile giriş yaparak Kredi Kartı ile Fatura Ödeme alanından ödemelerinizi yapabilirsiniz.

Otomatik Fatura Ödeme Talimatı Nasıl Verebilirim?

  • Online İşlemler Merkezi'mizde Fatura İşlemleri altında yer alan Otomatik Ödeme Talimatı menüsünden kredi kartınız ile ödemelerinizi yapabilirsiniz.

Banka ve anlaşmalı kurumlar aracılığı ile ödeme yapmak için tablodan yararlanabilirsiniz.​

Türk Telekom Ödeme Noktaları Bilgisi
Bankalar ve
Anlaşmalı Kurumlar
Gişe (Nakit)Otomatik
Ödeme
ATMTelefon BankacılığıWeb SitesiKredi Kartı
Türk Telekom Mağaza/Ofis
x
x
x
Türk Telekom Online
İşlemler Uygulaması
turktelekom.com.tr
x
Akbank T.A.Ş.
x
x
444 25 25akbank.com.tr
x
Aktif Yatırım Bankası A.Ş.
x
x
x
444 30 50aktifbank.com.tr
x
Albaraka Türk Katılım
Bankası A.Ş.
x
x
x
444 5 666albarakaturk.com.tr
x
Alternatif Bank A.Ş.
x
x
0850 225 00 55abank.com.tr
x
Anadolubank A.Ş.
x
x
0850 2​22 55 50anadolubank.com.tr
Burgan Bank A.Ş.
x
x
x
0850 222 82 22burgan.com.tr
x
Denizbank A.Ş.
x
x
x
444 0 800denizbank.com
x
Fibabanka A.Ş.
x
x
x
444 88 88fibabanka.com.tr
x
HSBC Bank A.Ş.
x
x
x
0850 211 0 111hsbc.com.tr
x
ICBC Bank Turkey A.Ş.
x
x
444 00 50icbc.com.tr
x
ING Bank A.Ş.
x
x
444 0 600ingbank.com.tr
x
Kuveyt Türk Katılım
Bankası A.Ş.
x
x
x
444 0 123kuvetturk.com.tr
x
Mobilexpressturktelekom.com.tr
x
Odea Bank A.Ş.
x
x
x
444 8 444odeabank.com.tr
x
PTT
x
x
x
ptt.gov.tr
QNB Finansbank A.Ş.
x
x
x
444 0 900qnbfinansbank.com
x
Şekerbank T.A.Ş
x
x
444 78 78sekerbank.com.tr
x
T. Garanti Bankası A.Ş.
x
x
x
444 0 333garantibbva.com.tr
x
T. Halk Bankası A.Ş.
x
x
x
444 0 400halkbank.com.tr
x
T. İş Bankası A.Ş.
x
x
x
0850 724 07 24isbank.com.tr
x
T. Vakıflar Bankası T.A.O.
x
x
x
444 0 724vakifbank.com.tr
x
T.C. Ziraat Bankası A.Ş.
x
x
x
444 0 000ziraat.com.tr
x
Turkish Bank
x
x
373 73 73turkishbank.com
Türk Ekonomi Bankası A.Ş.
x
x
x
444 0 666teb.com.tr
x
Türkiye Finans Katılım
Bankası A.Ş.
x
x
x
444 2 444turkiyefinans.com.tr
x
Vakıf Katılım Bankası A.Ş.
x
x
x
0850 202 12 02vakifkatilim.com.tr
Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.
x
x
444 0 444yapikredi.com.tr
x
Ziraat Katılım Bankası A.Ş.
x
x
0850 220 50 00ziraatkatilim.com.tr

PTT şubelerinde gişeden yapılan ödemelerde, 3,00 TL işlem ücreti uygulanmaktadır.

Banka şubesi gişelerinden yapılan ödemelerde fatura başına 1 TL tahsil edilmektedir.​​


İşyerim Çağrı Merkezi kanalımızdan, konusunda uzman müşteri temsilcilerimiz ile sizlere 7/24 hizmet sunuyor ve destek oluyoruz.

Türk Telekom ile ilgili talepleriniz için 444 5 444’ü arayarak kolaylıkla bize ulaşabilir, her türlü talep ve önerinizi iletebilirsiniz. Siz değerli müşterilerimize hizmet vermekten mutluluk duyuyoruz.​

Başvuru Kanalları

Türk Telekom Ofisleri

Türk Telekom Kurumsal Bayileri

İşyerim Çağrı Merkezi

Kurumsal Online İşlemler

Online Bize Ulaşın

İş Yeri Müşterilerimize Özel Hizmet Kanallarımızdan Faydalanın!

İş yeri sahiplerinin, Türk Telekom Kurumsal’ın ürün ve hizmetleri ile ilgili ihtiyaçlarını diledikleri an karşıladığımız hizmet kanallarımız ile yanındayız.

Her türlü talep ve önerilerinizi; Türk Telekom Ofis ve Türk Telekom Kurumsal Bayilerine gelerek ya da uzman müşteri temsilcilerinin yer aldığı 7/24 hizmet sunan işyerim çağrı merkezini arayarak iletebilirsiniz. Yardıma ihtiyaç duyduğunuz konularda, Online Başvuru kanalı üzerinden bize ulaşarak hızlı ve güvenli çözüm sunan kurumsal online hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.

Nasıl Hizmet Sonlandırma Talebinde Bulunulur?

Müşterilerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Kurumsal Bayilerine şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür. Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile yetkili kişinin kimlik fotokopisi, yetkili olduğunu gösterir belge ve imza sirküleri, vekâletname ile yetkilendirme varsa vekâletnamenin bir kopyasını 0(212) 273 31 25 numaralı faksa göndermesi yeterlidir. Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde ve zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (Cep Telefon ve sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.

Abonelik feshi işlemini yalnızca yetkili kişilerin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirilen kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.

Yazılı talebiniz Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait olan cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi gerekmekte olup, iadesi gerçekleşmeyen ekipmanların ücreti son faturanıza yansıtılacaktır. Hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.​

Ocak 2023 İtibariyle Tüketici Hakları Yönetmeliği Kapsamında Ödenmemiş Fatura Nedeni İle Hizmetin Kısıtlanması, Kapanması ve Borç Nedeniyle Sözleşme Feshi Süreçlerinde Yapılan Güncellemeler​​

​Ödenmemiş Fatura Nedeni ile Hizmetin Kısıtlanması, Kapanması ve Borç Nedeniyle Sözleşme Feshi

Müşterilerin almış olduğu hizmete ait fatura borcunun faturada belirtilen son ödeme tarihinde ödenmemesi halinde, son ödeme tarihinden itibaren asgari 10 gün içinde müşteriler öncelikle bilgilendirilerek hizmeti kısıtlanmaktadır. Bu süreçte Ses hizmeti verilen hatlar giden aramalara kapatılmaktadır.

Kısıtlanan hizmetin borcunun ödenmemesi halinde kısıtlama sonrası asgari 4 gün içerisinde hizmet tamamen durdurulacaktır. Bu süreçte Ses hattı giden ve gelen aramalara , Data devresi kullanıma kapatılmaktadır. Hizmetin durdurulma sürecinde paket/kampanya ücreti dışındaki cihaz bedeli/kullanım ücreti, telsiz kullanım/ruhsatname ücreti gibi ücretler tahakkuk edecektir.

Hizmetin kısıtlama/durdurma işleminden makul süre önce müşterinin iletmiş olduğu iletişim bilgilerine göre sms, e-mail veya sesli yanıtlama yöntemi ile bilgilendirmeler yapılacaktır. İlgili bilgilendirmelerde,”Hizmetin kısıtlanma ve durdurulma tarih aralığı bilgisi ve hizmet kapama ücret bilgisi” yer alacaktır.

Ödenmemiş faturadan dolayı erişimi kullanıma kısıtlanan/durdurulan hizmetler için “Hizmetin Açma/Kapama “ücreti işlem başına vergiler dahil 79 TL'dir. Borç nedeniyle yansıtılacak açma-kapama işlem ücreti bir takvim yılı içerisindeki ilk açma-kapama işleminde yansıtılmayacaktır.

Kısıtlamaya/durdurmaya neden olan faturaların sözleşme feshinden önce ödenmesi durumunda 24 saat içinde ses hatları gelen ve giden aramalara açık hale getirilecek, data devreleri kullanıma açılacaktır.

Müşterilerin ani kullanım artışı, suiistimal riski, abonelik üzerinden dolandırıcılık vb. işlemler nedeniyle yapılan kısıtlamalar, bu kapsam dışında değerlendirilecektir.

Kapatılan hizmetlerin sözleşmeleri ise, yapılan son uyarılar sonrası halen ödeme yapılmadığı durumda yasal takip başlatılmak üzere feshedilebilecektir. Sözleşmenin borç nedeniyle feshi durumunda, sözleşme kapsamında bulunan taahhüt, avantaj bedelleri, indirimler ve diğer ek hizmetlere ait ücretler var ise ayrıca faturalandırılacaktır.

Son ödeme tarihi geçmiş faturalara aylık %4,5 gecikme faizi uygulanmaktadır.