1- Artık sabit, mobil ve internet için bana tek fatura mı göndereceksiniz?
Hayır. İlgili abonelikleriniz için ayrı faturalar gönderilecektir. Sadece faturanızdaki görsel ve renkler değişecektir.
2- Tek fatura gönderilecekse mobil, evde internet ve ev telefonu hattıma ait ödemelerim ayrı kalemlerde mi yer alacak? Birini ödememem durumunda diğer hesaplarım etkilenecek mi?
Tüm ürün kategorileri için tek fatura gönderilememektedir.
3- Fatura üst sınırlarında tutarlar nasıl etkilenecek? (Mobil/Evden İnternet/Ev telefonu)
Mevcut uygulama devam etmektedir.
4- İnternet faturam E-fatura olarak gelirken, mobil /ev telefonum basılı fatura olarak gönderilebilir mi? (Ya da tam tersi durumlar)
Evet. E-fatura talebinde bulunduğunuz ürün kategorisi için e-fatura, basılı fatura talebinde bulunduklarınız için ise basılı fatura gönderilecektir.
5- Herhangi bir grup şirketinde E-Fatura geçişimde diğer gruptaki faturalarım etkilenecek mi?
Hayır. Her ürün kategorisi için ayrı e-fatura talepleri alınmaktadır.
6- Son Ödeme Tarihleri/fatura kesim tarihlerinde değişiklik olacak mı?
Herhangi bir değişiklik olmayacaktır.
7- Fatura ödeme noktaları değişecek mi?
Mevcut ödeme noktaları korunmakla beraber, Türk Telekom ofis ve mağazalarından ödeme alınabilecektir.
8- 9333 arandığında kredi kartıyla tek bir numara için ödeme yapılabiliyor. Müşteri 9333'ü aradığında adına kayıtlı (Mobil/Evden İnternet/Ev telefonu) hatları için ödemelerini yapabilecek mi?
Hayır. 9333'ten sadece mobil hattınız için ödeme yapabilirsiniz.
9- Mobil hattımda borcum varsa, ev telefonum ya da internetim kapanır mı? (Ya da tam tersi durumlar)
Hayır kapanmaz.
10- Otomatik ödeme emirlerim için değişiklik veya yeniden bildirim yapamam gerekecek mi?
Hayır. Faturanın kayıtlı olduğu abonelik numarasında bir değişiklik olmayacağı için herhangi bir değişiklik yapmanıza gerek bulunmamaktadır.
11- TT Mobil / TTNET Türk Telekom markası ile değiştirildiğinde TT Mobil'e / TTNET'e olan fatura borçlarımız & alacaklarımız silinir mi?
TT Mobil İletişim A.Ş. ve TTNET A.Ş. tüzel kişiliklerini koruyacakları için bu firmalara olan fatura borç&alacaklar da aynen korunacaktır.
12- Mobil, internet ve sabit hattım için kesilecek faturaların aynı gün son ödeme tarihi olmasını sağlayabiliyor musunuz?
Mobil, internet ve sabit hattınız için farklı fatura kesim tarihleriniz doğrultusunda son ödeme tarihleriniz de farklılaşabilmektedir.
13- Mobil, internet ve sabit hattım için aynı yerden fatura ödemesi yapabileceğim kanallar nedir?
Anlaşmalı bankalar, PTT, Türk Telekom Grup Mağazaları, Türk Telekom Online İşlemler Merkezi ve 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden ödemelerinizi yapabilirsiniz.
14- Bankadan yeni fatura ödeme talimatı oluştururken, mobil/internet/ev telefonu hattım için ayrı ayrı mı talimat vermem gerekecek yoksa Türk Telekom'a talimat vermem yeteli olur mu?
Mobil, internet ve ev telefonu hizmetlerinizi veren ilgili tüzel kişilikler "TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş., TTNET A.Ş ve Türk Telekomünikasyon A.Ş." için ödeme talimatları oluşturmanız gerekmektedir.