444 1 444, Türk Telekom’un bireysel müşterilere hizmet veren çağrı merkezi numarasıdır. Mobil, ev telefonu, internet ve Tivibu işlemleriyle ilgili destek sunan resmi iletişim hattıdır.


Türk Telekom’un sunduğu tüm temel hizmetlerde bilgi almak, işlem yapmak ve arıza bildiriminde bulunmak için kullanılmaktadır.

500, Türk Telekom mobil hatlar için kısa müşteri hizmetleri numarasıdır. Yalnızca Türk Telekom mobil hatlarından aranabilir.


Fatura, paket, kullanım bilgisi ve hattınıza yönelik tüm talepler için hızlı erişim sağlar.

444 1 500, Türk Telekom Mobil Müşteri Hizmetleri numarasıdır.


Mobil hat kampanyaları, paket değişikliği, kullanım ve fatura işlemleri için kullanılmaktadır.

9333, Türk Telekom mobil hatlar için ücretsiz aranabilen numaradır. Yalnızca Türk Telekom mobil hatlarından aranabilir. Müşteri temsilcisi ile devam edebilme seçeneği sunulmaz.


Mobil hat kampanyaları, paket değişikliği, kullanım ve fatura işlemleri için kullanılmaktadır.

444 5 375, Tivibu Müşteri Hizmetleri hattıdır.


Tivibu yayın sorunları, abonelik işlemleri, paket değişikliği ve teknik destek için kullanılmaktadır.

444 0 375, TTNET Bireysel İnternet destek hattıdır.


Kampanya başvuruları, internet bağlantı sorunları, abonelik işlemleri ve fatura işlemleri için kullanılan resmi kanaldır.

444 4 375, Prime Müşteri Hizmetleri hattıdır.


Kampanya başvuruları, internet bağlantı sorunları, abonelik işlemleri ve fatura işlemleri için kullanılan resmi kanaldır.

444 86 78 Arapça Müşteri Hizmetleri numarasıdır.


Fatura, paket, kullanım bilgisi ve hattınıza yönelik tüm talepler için destek alınabilir

444 11 15, Türk Telekom ödeme hizmetleri numarasıdır.


Mobil ödeme, Pokus ve Türk Telekom bayilerinden gelen kurum fatura ödemeleri için destek alınabilir.

444 72 79, Pokus Müşteri hizmetleri numarasıdır.


Pokus ile ilgili işlemler için destek alınabilir.

444 99 80, Turist Mobile müşteri hizmetleri numarasıdır.


Paket ve tarife işlemleri için destek verilir.

9595, Türk Telekom faturasız mobil hatlar tarafından aranabilen numaradır.


Vergiler hakkında bilgi alınabilir.

6606, Türk Telekom SMS ile internet arıza kaydı bırakılma ve abonelik işlemlerini öğrenildiği servisdir.


Kısa mesaj yoluyla internet arıza kaydı işlemleri ve abonelik bilgilerini öğrenmelerini sağlar.

163, Türk Telekom sabit hat borç sorma ve ödeme hattıdır (Alo 163).


Telefon ve sabit borç sorma ve ödeme işlemlerini bildirmek için kullanılan resmi destek numarasıdır.

0555 555 1 500, Türk Telekom mobil hat kampanya aramaları için kullanılan tanıtım ve bilgilendirme numarasıdır.


Yeni kampanyalar ve avantajlar için müşterilerle iletişim kurmak amacıyla kullanılmaktadır.

444 2 294, Türk Telekom Bireysel Bayi Müşteri Hizmetleri numarasıdır.


Bayi işlemleri, başvurular ve ürün–hizmet destekleri için kullanılmaktadır.

0800 314 15 16, Türk Telekom kullanım miktarı bilgilendirme ve fatura servisi hattıdır.


Faturalarınız ve kullanım detaylarınız hakkında otomatik bilgi sunan ücretsiz bir hizmettir.

444 5 444, Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri ana numarasıdır.


Kamu kurumları ve özel şirket müşterilerimize hizmet vermektedir.

444 1 550, Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri kapsamında mobil hizmetlerimiz için kullanılan alt numarasıdır.


Kamu kurumları ve özel şirket müşterilerimize hizmet vermektedir.

444 1 375, Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri kapsamında internet hizmetlerimiz için kullanılan alt numarasıdır.


Kamu kurumları ve özel şirket müşterilerimize hizmet vermektedir.

0555 555 1 550, Türk Telekom mobil hizmetlerimizdeki kampanya aramaları için kullanılan bilgilendirme numarasıdır.


Kamu kurumları ve özel şirket müşterilerimize bilgilendirme aramaları yapılmaktadır.

444 0 154, Türk Telekom Kurumsal Bayi Müşteri Hizmetleri numarasıdır.


Bayi işlemleri, kurum anlaşmaları ve teknik destek için kullanılmaktadır.

444 4 564, Sabit Kurumsal destek hattıdır.


Kampanya başvuruları, internet bağlantı sorunları, abonelik işlemleri ve fatura işlemleri için kullanılan resmi kanaldır.

121, Türk Telekom sabit hat arıza ihbar hattıdır (Alo 121).


Telefon ve sabit altyapı arızalarını bildirmek için kullanılan resmi destek numarasıdır.

0800 314 0003, Türk Telekom altyapı hasar ihbar hattıdır.


Direk, kablo ve saha altyapısındaki acil hasarların ücretsiz olarak bildirildiği numaradır.

6616, Türk Telekom SMS ile sabit arıza kayıt servisidir.


Kısa mesaj yoluyla sabit arıza bildirimi yapılmasını sağlar.

444 6 891, Türk Telekom saha ekipleri tarafından kullanılan arama numarasıdır.


Planlı çalışmalar ve ekip iletişimi için müşterilerle iletişim kurulan resmi hattan biridir.

+90 555 1 500 500, Türk Telekom yurtdışı mobil müşteri hizmetleri numarasıdır.


Türkiye dışından mobil hat işlemleri için destek sağlar.

+90 312 444 1 444, Türk Telekom yurtdışından genel müşteri hizmetleri numarasıdır.


Sabit hat, internet ve genel işlemler için uluslararası aramalara açıktır.

iletisim@turktelekom.com.tr, Türk Telekom’un resmi e-posta iletişim adresidir.


Kurumsal yazışmalar, talepler ve resmi başvurular için kullanılmaktadır.

0 312 306 07 32, Türk Telekom’un resmi faks iletişim hattıdır.


Resmi belgelerin gönderimi ve kurumsal yazışmalar için kullanılmaktadır.

444 6 891, Türk Telekom saha ekipleri tarafından kullanılan arama numarasıdır.


Planlı çalışmalar ve ekip iletişimi için müşterilerle iletişim kurulan resmi hattan biridir.

08003141516, Türk Telekom sabit kullanım miktarı sorgulama numarasıdır.


Sabit müşterilerin kullanım miktarı sorgulama yapmasını sağlar.

444 5 680, Türk Telekom TT VPN hizmeti alan müşteriler tarafından kullanılan arama numarasıdır.


TT VPN hizmet kullanan kamu müşterileri için oluşturulmuş IVR’dır. TTNET VPN devre numarasının son 6 hanesi tuşlatılıp transfer edilmektedir.