Türkiye’nin teknoloji alanında öncü ve inovasyon alanında  lider şirketi olarak self servis kanallara verdiğimiz önem gün geçtikçe  artıyor. Artık müşterilerimiz  istedikleri an, istedikleri yerden,  istedikleri cihazdan güvenilir şekilde ve hızlıca ihtiyaçlarını karşılamak  istiyor. Bu amaçla dizayn ettiğimiz tüm ürünlerimize ait online kanallarımızla  hem mevcut hem de potansiyel müşterilerimize tercih ettikleri her tip cihaz  üzerinden hizmet veriyoruz. 
  Aynı zamanda kullanıcı dostu teknolojilerimiz ve kreatif  servislerimizle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyoruz. 
  Bu amaçlarla yola çıktığımız Türk Telekom Online  İşlemler, yılda bir kez ABD’de düzenlenen interaktif ve kreatif alanda dünyanın  en prestijli ödülleri arasında yer alan ve 21 ülkeden 1100 katılımcının yer  aldığı “Horizon Interactive Awards” da Türk Telekom Online İşlem Kanallarımız 4  ödüle birden layık görüldü.
  Ödül kazanan 4 kanalımız ve kazandığımız ödüller;
- Türk Telekom  Online İşlemler – Mobil uygulamamız; Mobil uygulamalar İş Kategorisinde (Mobile  Apps – Business) Gümüş ödülü aldı.   
- Türk Telekom  Online İşlemler – Ev Telefonu WEB Online İşlemler kanalımız; Müşteri Bilgilendirme  web sitesi  (Websites - Consumer Information) kategorisinde Bronz ödül  aldı. 
- Türk Telekom  Online İşlemler – Mobil WEB Online İşlemler kanalımız; web sitesi ( Websites -  Responsive / Mobile Design) kategorisinde Bronz ödül aldı.
- Online  İşlemler Ev Telefonu uygulamamız ise;  mobil uygulamalar İş Kategorisinde  Gümüş ödülü aldı.